FANDOM

LEWY cudzysłów
Fenris płodzi bohaterów niczym bar pijaków - Głośnych, Dumnych i Skorych do walki.
PRAWY cudzysłów

Mistrz Belial z Mrocznych Aniołów

W systemie Eliksir dokonano brutalnego najazdu Orków na żyzną planetę rolniczą Eliksir. Atakiem dowodził samozwańczy geniusz - Megamek. Planeta ta, bogata niegdyś w żelazo została doszczętnie złupiona przez zielonoskórych. Z wydobytego żelaza orkowie wybudowali żelazne Mordodredy, Stompy oraz ogromne Garganty o przedziwnych kształtach. Te olbrzymie konstrukcje dosłownie zasłoniły krajobraz całego globu. Kiedy Imperium dowiedziało się co tam się stało, od razu wysłano wojska zdolne powstrzymać plany zielonoskórych.

Przebieg

Wysadzenie Klimatotropu

W 999.M41 na planetę z rozkazu Wilczego Lorda Dvorjada wysłany został Lukas Łgarz wraz z jego drużyną Krwawych Szponów. Lukas  pozyskując wszelkie dostępne informacje o Eliksirze dowiaduje się, że u szczytu planety znajduje się Klimatotrop - starożytny STC, który utrzymuje oraz kontroluje temperaturę na planecie w określonych granicach. Przygotowawszy swoich podkomendnych, Lukas za pomocą plecaków odrzutowych przeprowadza ryzykowny atak na okupowany przez Orków kompleks, w którym znajduje się STC. Kosmiczne Wilki dostając się do sterowni wysadzają ją przy pomocy granatów przeciwpancernych, po czym przez szklany sufit wycofują się do promu szturmowego "Thunderhawk".

Oziębienie planety

W ciągu paru tygodni temperatura planety znacznie się obniżyła. Szybko na planecie pojawiły się mroźne śnieżyce oraz lodowate deszcze. Maszyny orków wykonane z żelaza w wyników deszczów i śnieżyc zaczynały korodować oraz rozpadać się. Większość z nich była już niezdolna do walki. Kiedy Lord Dvorjac przybył ze swoją Wielką Kompanią, aby zadać ostateczny cios siłom Megameka, stwierdza, że pokonanie orków będzie znacznie łatwiejsze niż mu się wydawało, a arktyczne warunki całkowicie mu odpowiadają, w przeciwieństwie do przemarzniętych i sparaliżowanych sił Orków.

Źródła

Kodeks: Kosmiczne Wilki (5 edycja)