FANDOM

DarkCreedWrack

Jeden z Zatraconych.

Będący odrażającym przykładem zdolności chirurgicznych swych panów, Zatraceni (ang. Wracks) - to abominacje Homukulusów, na pierwszy rzut oka przypominające Groteski, różnią się jednak "materiałem" z którego są wykonani, gdyż stworzeni są z Mrocznych Eldarów.

Opis i rola

Wrack

Zatracony, poddany zaawansowanym modyfikacjom chirurgicznym.

Posiadanie dziesiątek blizn, modyfikacji chirurgicznych i wszczepionych w ciało, metalowych masek zasłaniających twarz, sprawia że każdy z Zatraconych przypomina maszkarę z najgorszych koszmarów. Dłonie zastąpiono im piłami, hakami, wiertłami, szponami, bronią i innymi przyrządami do siania bólu i torturowania ofiar, lub też doczepiono nowe ręce. Zazwyczaj są też oni nafaszerowani różnymi chemikaliami aby podnieść ich siłę fizyczną.

W odróżnieniu o Grotesk, mają oni świadomość przez co są od nich inteligentniejsi i dlatego służą Homukulusom jako pomocnicy, straż lub zwykła służba (przynieś to, podaj tamto, pozamiataj, wypatrosz itp). Najbardziej przerażające jednak jest to że sami wybrali ten los, zgłaszając się do Homukulusów (to tak jakby się zgłosić na ochotnika do zostania serwitorem). Większość z nich liczy że przewyższy swe poprzednie życie i zrobi wszystko aby być jak swoi władcy. Ich rola na polu walki jest podobna do Grotesk. Zatraceni jednak walczą z większą zawziętością, gdyż z sadystyczną przyjemnością zadają ból, samemu go nie odczuwając.

Hierarchia i społeczność

Zatraceni wydają się nie nie posiadać żadnej osobowości i indywidualności. Noszą oni jedynie strzępki prostych ubrań i rzeźnickie fartuchy z pasami z których zwisają "narzędzia" takie jak skalpele czy noże.

Mimo że słuchają się jedynie swych panów, to jednak w czasie bitwy mają coś na kształt lepiej wyposażonych i wzmocnionych dowódców nazywanych Akolitami, którzy prowadzą ich do boju.

Źródła:

Codex Dark Eldar 5th edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki