Fandom

Astronomican

Zarakynel

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Zarakynel.jpg

Zarakynel

Zarakynel znany jest pod wieloma imionami, takimi jak: Zwiastun Tortur (ang. Bringer of Torments), Pożeracz Dusz (ang. Souleater) czy Anioł Rozpaczy (ang. Angel of Despair). Jest on jednym z najpotężniejszych Strażników Tajemnic Slaanesh'a i legendarnym wrogiem Eldarów.

Historia

Ten pomiot Chaosu, jest jedną z najbardziej uprzywilejowanych kreatur służących Księciu Rozkoszy.

Wywyższonemu nad pozostałych Strażników Tajemnic, Demon wezwany z najciemniejszych odmętów immaterium jest personalizacją najgorszych ludzkich emocji, zazdrości, sadystycznej przyjemności oraz brutalnego pożądania. To właśnie ta mieszanka przyczyniła się do powstania tego piekielnego Anioła Rozpaczy. Eldarskie legendy mówią, iż Pożeracz Dusz kilkukrotnie nękał ich rasę, mordując całe Światostatki i ucztując na ich duszach, co skazywało nieszczęśników na wieczne tortury.

Uzbrojenie

Podczas bitwy, Zarakynel dzierży przerażające ostrze zwane Pożeraczem Dusz (ang. Souleater), skąd wywodzi się jedne z jego imion. Ten potężny artefakt jest niezwykłym orężem żywiącym się duszami niewinnych.

Źródła

Imperial Armour Update (2006)

Imperial Armour - Apocalypse, s. 97

Więcej z Fandomu

Losowa wiki