FANDOM

Pipe wrench
Ten artykuł jest w trakcie budowy
Pipe wrench 2

MEKBOY ORK INFOBOX DO POPRAWY

"Ukrywają się w gąszczu, prawda? Zobaczymy jak te groxy ukryją się przed tym!"

- Oficer Artylerii Bromner, Wiverna "Deszcz Rozgrzeszenia"

Vyverncostamtank
Czołg przygważdżający Wivern (ang. Wyvern Suppression Tank) zwana po prostu Wivern (ang. Wyvern) jest krótko dystansową, bardzo mobilną artylerią.

Wygląd

Wiwern tak jak większość pojazdów Gwardii jest zbudowana na podwoziu Chimery, przez co jest bardzo mobilna i sprawdza się praktycznie w każdych warunkach. Wivern jest jednym z wariantów Hydry, posiadającymi prawie takie same parametry, w których różnicą jest zamiana uzbrojenia głównego z 4 długolufowych działek automatycznych na 4 moździerze typu Stormshard.

Uzbrojenie

Vyvernfigs
Dzięki uzbrojeniu pojazd specjalizuje się w walce w klaustrofobicznym środowisku miejskim, zasypując nieszczęsnych przeciwników gradem pocisków, nigdy nie narażając się na odpowiedz z ich strony. Wykorzystując zniekształconą wersje systemów namierzania Hydry, Wiverna zaczyna bezustanny ostrzał skoncentrowany na piechocie nieprzyjaciela. Duchy maszyn tych pojazdów znane są ze swojej złośliwej natury, aktywnie poszukują największych zgrupowań wrogiej piechoty i zrobi wszystko żeby ich namierzyć, czasami nawet traktując z góry polecenie załogi.

Wartość Bojowa

Wivern jest zabójczy dla lekkiej piechoty, o wiele gorzej radzi sobie z ciężką piechotą, o pojazdach nawet nie wspominając, lecz nie jest to potrzebne, gdyż jej zadaniem jest obniżać morale i siać spustoszenie w szeregach piechoty.

Źródła

Codex Astra Militarum 6th edition - str 160,161

Więcej z Fandomu

Losowa wiki