FANDOM

Wazdakka Gutsmek - najwspanialszy motórowiec spośród wszystkich Orków, zasiada na monstrualnych rozmiarów, napędzanej silnikiem z turbodoładowaniem maszynie, która była niegdyś motórem, lecz dziś jest czymś o wiele bardziej przerażającym.

Historia

Początek

Wazdakka zajmował się motórami od czasów, gdy jako młodzik przemierzał pustynne tereny planety Khasak Prime. Jedyną rzeczą, którą kochał bardziej od rozbierania na części i składania do kupy kolejnych motórów, była dająca mu poczucie niczym nieskrępowanej wolności jazda. Po zwycięstwie w Wyścigu Płononcych Kół na motórze, który przygotował sobie tego samego dnia rankiem, jego los został przypieczętowany. Oskarżono go o oszustwo, co rozwścieczyło Wazdakkę do tego stopnia, że za pomocą swych wielkokalibrowych pestkownicowych dział zniszczył całą osadę, a następnie zniesmaczony odjechał w siną dal. Mijały lata i Wazdakka stał się postacią

WazdakkaGutsmek

legendarną. Charakteryzował się niezrównanym wyczuciem czasu, a jego udział w wielu wyrównanych bitwach niejednokrotnie przechylił szalę zwycięstwa na korzyść Orków. Utrzymywany w nieprzerwanym stanie pobudzenia za pomocą mikstur przygotowywanych przez wyjętych spod prawa Złych Doków, rzadko zsiadał ze swej maszyny, a jeśli już, to tylko po to, by ją jeszcze bardziej ulepszyć. Nadszedł w końcu moment, gdy Wazdakka poczuł, że dosyć ma już samotności. Głosząc zamiar zjednoczenia wszystkich plemion w nieustającym WAAAGH!, które miałoby ogarnąć całą galaktykę, zdobył sobie poparcie każdego Prendkoświra, na jakiego się natknął. Czas pokaże, czy szalone plany Gutsmeka okażą się owocne, jedno jest jednak pewne – tych, którzy staną mu na drodze, czeka niezła jazda.

Oblężenie Scalex VI

WAAAGH! Wazdakki zostało niemalże powstrzymane na imperialnej planecie produkcyjnej Scalex VI, gdzie do walki przeciwko hordzie Arcyherszta Prendkoświrów stanął legion Adeptus Mechanicus, wyposażony w Tytana. Broń Prendkoświrów nie była w stanie przebić pancerza Boga-Maszyny, która dziesiątkowała szeregi Orków za pomocą swych megablasterów, aż obracające się nieustannie koła zębate kompleksu przemysłowego pokryły się orkową krwią i olejem silnikowym. Prendkoświry czekałaby niechybna zagłada, gdyby nie interwencja Wazdakki, który w ostatniej niemalże chwili wjechał na górujące ponad polem bitwy wzgórze, by następnie dodać gazu i wybić się ze skalnego urwiska, przebijając się przez tarcze próżniowe Tytana. Pod wpływem pola siłowego motór Wazdakki stanął w płomieniach i jak gorejąca kometa spadł na kokpit Tytana, przebijając go i wpadając do środka. Minęło ledwie kilka sekund i załoga maszyny legła martwa. W tym momencie bitwa praktycznie dobiegła końca. Planeta Scalex VI stała się częścią imperium Wazdakki, a jej manufaktoria wypluwały z siebie wszelkiego rodzaju pojazdy, ku chwale i powodzeniu Łaaa! Od tego dnia Wazdakka zawsze ma przy sobie wciąż płonące czaszki Princepsa Tytana oraz jego załogi, pamiątki swego najbardziej pamiętnego zwycięstwa.

Ekwipunek

  • Motór Aporkalipsy - Niezwykle zmodyfikowany motór przez co jest dużo bardziej potężny oraz wygląda dużo lepiej.

Źródła

  • Kodeks Orkowie 5 Edycja str. 60

Więcej z Fandomu

Losowa wiki