FANDOM

Te machiny wojenne Eldarów poświęcają swój pancerz, na rzecz mobilności i siły ognia.

War walker

Szturm

Mimo braku tego pierwszego, często widziani są na pierwszej linii, by swoją śmiercionośną bronią wspomagać natarcie. Najczęściej uzbrojone są w ciężkie miotacze szurikenowe, lance świetlne bądź lasery rozpraszające. Często chodzą wraz z oddziałami Obrońców.

W bitwie

Podczas walk Wędrowiec jest podobny do Upiornych władców - staje się jednością ze swoim pojazdem, lecz podczas takiego stanu, pilot odróżnia świat rzeczywisty od snu. Niestety ów kierowca jest z powodu lekkiego pancerza narażony na bardzo łatwą śmierć. Mimo sporego zasięgu jego broni, zawsze może znaleźć się snajper który go zabije. W takich sytuacjach inżynierowie Eldarscy dodali kilka systemów i dodatków takich jak Kamień duszy, który po śmierci pilota na pewien okres czasu przejmuję kontrolę nad pojazdem, Pole Holograficzne które migocząc i rozmywając kształt utrudnia celowanie.

Porównanie

Porównanie Machiny kroczącej i Władcy Upiorów

 Posiada również dodatkowe silniki: Gwiezdne i Wektorowe. Te pierwsze przyśpieszają pojazd, co pozwala na szybką zmianę pozycji, a te drugie na szybkie obroty pod dowolnym kątem.

Źródła

Kodeks: Eldar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki