FANDOM

Ursarax - są to tech-niewolnicy wykorzystywani w celach zbrojnych. 
Ursarax

Opis

Zostali zaprojektowani przez Odkrywcę Magosa Enabrina Falkana z Adeptus Mechanicus w późnej fazie Wielkiej Krucjaty jako ciężkie, szybko poruszające się jednostki do walki w zwarciu, na użytek niezależnych wojsk Magosa. Powstały poprzez fuzję świętych technologii Mechanicum, materiałów i wzorców wziętych z Thallax'ów z Ordo Reductor (ku niezadowoleniu tego Ordo). Efektem odkryć Falkana są monstrualne, mordercze maszyny.

Tak samo jak Thallax są oni bardziej niewolnikami, niż serwitorami wybranymi z odpowiednich ludzkich kandydatów. Ich nieliczne żywe komponenty  zachowują świadomość i niejasne wspomnienie dawnego ludzkiego życia, co im daje doskonałe zdolności taktyczne i instynkt zabijania. Znieczulenie jest automatycznie podawane w celu zapewnienia im czasowej ulgi od ich strasznego życia, co ma ułatwić wypełnienie otrzymanych rozkazów.

Po tajemniczym zniknięciu Falkana jego walczący akolici rozproszyli się i wstąpili na służbę wielu innych mistrzów, biorąc ze sobą sekret tworzenia Ursarax'ów.

Wyposażenie

  • podwójne Pazury Energetyczne (zamiennie z  Rękawicami energetycznymi) na każdej kończynie górnej
  • Spalacz Volkite umieszczony na korpusie, nadający się do walki dystansowej, jak i walki wręcz.
  • Lorica Thallax - specjalny pancerz wspomagany, chroniący przed obrażeniami.

Źródła

Horus Heresy III Extermination, s.225

Więcej z Fandomu

Losowa wiki