FANDOM

Wraithblade.jpg

Widmowe Ostrze Światostatku Iyanden.

Upiorne Ostrza (ang. Wraithblades) - podobnie jak Widmowa Straż są to upiorytowe konstrukty posiadające kamień dusz do którego Prorok przenosi ducha poległego wojownika, który ożywia swoje nowe ciało i rusza do walki.

Postrach

Wraithblade2.jpg

Widmowe Ostrze Światostatku Ulthwé.

Upiorne Ostrza nie są tym, czym podobni do nich Widmowi Strażnicy. Są znacznie bardziej niebezpieczni, a na Światostatkach panuje zakaz trzymania ich w pobliżu innych upiornych maszyn oraz tym bardziej żywych Eldarów. Ci wojownicy skażeni są potężnym gniewem, dlatego podczas ich przebudzenia, każdy, kto ma choć trochę oleju w głowie jest tak daleko, jak się tylko da. Każdy z Eldarów obawia się wymówienia "Klaivaulch", gdyż może to doprowadzić do ogromnego gniewu Khaine'a. Kiedy już wyjdą na pole walki, jedyne, co może zaspokoić ich furię, to rozlew krwi wrogów.

Uzbrojenie

Wraithblade3.jpg

Widmowe Ostrza Biel-Tan.

Upiorne Ostrza posługują się dwoma Upiornymi Mieczami, których świetlne smugi tną przeciwników na kawałki. Na polu bitwy można ich także często spotkać wyposażonych w Upiorne Topory oraz Tarcze Siłowe odbijające nawet najsilniejsze pociski.

Źródła

Kodeks eldarów (6ed.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki