Fandom

Astronomican

Ulrik Zabójca

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Ulrik Zabójca.jpg

Ulrik zabójca

Ulrik Zabójca cieszy się w Zakonie Kosmicznych Wilków wielkim szacunkiem. Dla wielu Wilczych Lordów jest wzorem i przykładem, który pokazuje im jaki powinien być prawdziwy Kosmiczny Wilk. Choć Ulrik nie żyje tak długo jak Bjorn Mocarnoręki czy inni bracia pobłogosławieni pancerzem Drednot, to świadectwem jego wieku może być biała niczym skały Asaheim grzywa. Nawet sam Wielki Wilk Logan Grimnar w porównaniu z Ulrikiem to małolat, choć przecież walczy dla Imperium blisko siedemset lat.

Historia

Najstarsze znane historie na temat czynów Ulrika pochodzą z czasów Pierwszej Wojny o Armageddon, kiedy to Ulrik, jeszcze jako członek Wilczej Straży, walczył w szeregach Wielkiej Kompanii pod dowództwem Lorda Krugera. To właśnie wtedy Kosmicznym Wilkom przyszło stawić czoła Berserkerom Khorna ze zdradzieckiego Legionu Pożeraczy Światów, wojownikom równie zabójczym i walecznym w walce co Kosmiczni Marines z legionu Kosmicznych Wilków. W trakcie jednej z wielu krwawych potyczek Kruger został śmiertelnie ranny. W obronie jeszcze dyszącego Lorda stanął nie kto inny jak Ulrik. Broniąc zacięcie swojego dowódcy stracił własne ostrze, jednak wcześniej położył trupem trzech zdradzieckich wojowników, którzy zabili Krugera. Po śmierci Krugera Ulrik zabijał przeciwników z jeszcze większym szałem, swoją postawą zagrzewał inne wilki do walki ze zdrajcami. Po wygranej bitwie o Armageddon Ulrik otrzymał przydomek Zabójca. Ulrik został także kandydatem na zastępce Krugera, jednak ku zdziwieniu wszystkich odmówił tego zaszczytu, mówiąc że jest wojownikiem a nie dowódcą. Po rezygnacji ze stopnia Wilczego Lorda, Ulrik poświęcił się nauczaniu młodych adeptów jako Kapłan Wilków. Z połączenia bogatego doświadczenia, zdobytego na niezliczonej liczbie pól bitewnych oraz wrodzonej charyzmy powstał niezrównany mentor, na którego naukach wyrosły pokolenia doskonałych wojowników. Przez ostatnie lata żądza krwi i walki przybrała u Ulrika niespotykane rozmiary. Stawia przed sobą coraz to poważniejsze wyzwania i wielu zarzuca mu, że podejmuje zbyt duże ryzyko, nie bacząc na swoje życie. 

Wyposażenie

Widok, odzianego w czarną jak noc szatę, Ulrika na polu bitwy napełnia Kosmiczne Wilki chęcią walki, a oglądanie go jak zabija wroga za wrogiem to jak oglądanie bezbłędnie poruszającego się tancerza.

  • Wilczy Hełm Russa - Ulrik jako największy Kapłan wilków nosi Wilczy Hełm Russa, który jak głoszą legendy został stworzony przez rzemieślników samego Imperatora i podarowany Lemanowi Russowi, kiedy uformowano Zakon Kosmicznych Wilków.
  • Wilczy Amulet - Ulrik tak jak każdy Kapłan Wilków posiada potężne amulety, które chronią jego ciało i duszę przed fizycznymi obrażeniami oraz złowrogą energią.

Źródła

  • Kodeks: Kosmiczne Wilki (5 edycja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki