FANDOM

Telepatia (ang. Telepathy)- jedna z podstawowych dyscyplin psionicznych. Telepaci są mistrzami kontaktowania się ze swymi sojusznikami i kontrolowania umysłów wrogów. Posługują się siłą myśli, by odbierać przeciwnikom zdolność logicznego myślenia, zatruwa ich umysły przerażeniem albo przejmować pełną kontrolę nad ich działaniami.

Moce psioniczne

Psioniczny wrzask

Psionik głęboko wdycha moc Osnowy, nim wyda z siebie wrzask, który wstrząsa umysłami wrogów.

Dominacja

Telepata atakuje umysł nieprzyjaciela, pęta jego duszę i miażdży siłę woli oraz chęć walki.

Hart umysłu

Rozpacz zmienia się w nadzieję, a odwaga w szaleńcze bohaterstwo, gdy telepata przelewa inspirujące wizje zwycięstwa w umysły towarzyszy.

Władca marionetek

Psionik kontroluje umysły wroga: ich ciała i palce na spustach, jakby byli marionetkami.

Przerażenie

Nawet najodważniejsi wojownicy drżą ze strachu, gdy telepata atakuje ich wizjami z najmroczniejszych koszmarów.

Niewidzialność

Psionik sięga do umysłów wroga i zasłania siebie oraz swój oddział przed jego wzrokiem.

Halucynacja

Paranoja, dezorientacja i panika przybierają monstrualne rozmiary, gdy telepata nagina wizję rzeczywistości swoich wrogów. Jego nieprzyjaciołom może wydać się, iż coś okropnego pełza pod ich pancerzami i panoszy się po całym ciele, mogą stracić zainteresowanie walką lub zacząć podejrzewać towarzyszy o zdradę.

Źródła

  • Księga Zasad 6ed.- str. 147
  • Księga Zasad 7ed.- str. 198

Więcej z Fandomu

Losowa wiki