Fandom

Astronomican

Tarik Torgaddon

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze24 Udostępnij

,,Wygląda na to że juz ktoś raz próbował poderżnąć ci gardło. Kiepską zrobił robotę, ale bądź spokojny. Ja nie chybiam."

Tarik Torgaddon do Erebusa.

Torgaddon..jpg

Tarik Torgaddon.

Tarik Torgaddon był Kapitanem II Kompani Synów Horusa. Walczył po stronie lojalistów podczas rzezi na Istvaanie III. Był wierny Imperatorowi aż do końca, gdy w morderczym pojedynku ginie z rąk zdesperowanego przyjaciela Horusa Aksymada

Charakter

Tarik był Astartes z niezwykłym poczuciem humoru. Jego docinki i dowcipy poprawiały nastrój reszcie towarzyszy. Sam Mistrz Wojny przedstawiał go tak: "Obok niego stoi Tarik Torgaddon, który wszystko potrafi obrócić w żart. Przeważnie zresztą w kiepski.". 

Historia

Torgaddon był niezwykle lojalnym żołnierzem, a rozkazy wykonywał najlepiej jak mógł. Należał do Kwadry u Synów Horusa, była to grupa czterech najlepszych kapitanów w Legionie. Jednak incydenty na Davinie związane z Lożą Węża nastawiły go wraz z Garvielem Lokenem wrogo wobec reszty grupy, czyli Abaddona, oraz Horusa Aksymanda, zresztą z wzajemnością.

Podczas pierwszej fazy zrzutu na Istvaan III, Tarik wraz z resztą Synów Horusa został w porę ostrzeżony przed bombardowaniem wirusowym i zdążył się ukryć. Gdy zorientowali się że zostali zdradzeni postanowili połączyć się z ocalałymi i stawić opór zdrajcom. W noc w której lojaliści mieli zostać zmiażdżeni, obrońcy dostali sygnał, że na planetę wylądowali Abaddon oraz Aksymand. Tarik wraz z Lokenem uznali, że tylko śmierć ich dawnych kompanów może kupić zwycięstwo lojalistom całej tej masakry. Udali się więc do wyznaczonego miejsca i stoczyli ostateczny pojedynek.

Niestety Torgaddon przegrał starcie z Aksymadem i został przez niego zabity, a Loken został pozbawiony przez Abaddona przytomności i w wyniku naruszenia konstrukcji budynku, zasypany gruzem. Wówczas Ezekyle uznał że Garviel nie przeżyje i go zostawił. 

Tarik Torgaddon należy wraz z setkami swoich towarzyszy do bohaterów którzy ponieśli śmierć na Istvaanie III.

Źródła

Czas Horusa (Herezja Horusa)

Fałszywi Bogowie (Herezja Horusa)

Galaktyka w Ogniu (Herezja Horusa)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki