FANDOM

Snikrot, nazywany także Szefem Snikortem oraz Snikrotem Zabujcom. Ten przerażający zabójca zasłynął podczas wojny o Armageddon. Przebiegł i utalentowany orkowy komandos, jest dowódcą bandy komandosów o nazwie Komandosy Czerfonej Czachy. Wyczyny orka są tak wielkie i przerażające, że nawet Łowcy Orków z Armageddonu się go lękają.

Opis

Imperialni Łowcy Orków z Armageddońskiej Gwardi Imperialnej, boją się tylko jednego, samotnego Orka. Podczas ciemnych nocy, wśród parujących tropikalnych dżungli pomiędzy Prime i Secundus'em, bladzi weterani wyszeptują opowieści o Szefie Snikrocie. Opowiadają o zabójcy, który przemyka przez dżungle niczym duch, który potrafi przejść przez pnącza winorośli bez dotykania nawet jednego liścia. Mówią jeszcze o dzikim łowcy, który żyje tylko dla mordowania, w którego oczach pali się płomień szaleństwa. Na końcu każdej opowieści, mówią o jego ofiarach. Pozostawionych z wydłubanymi oczami i zerwanymi skalpami z ich głów , aby się wykrwawiły. Snikrot i jego komandosi Czerfonej Czachy, stali się zmorą Armageddonu. Uderzają z cienia, zawsze w to miejsce w którym obrońcy najmniej się ich spodziewają. Nie ważne jak bardzo skomplikowane plany Snikrota są, jego chopaki są przystosowani do zadania. A ich Szef ślubował, iż nawet jeśli potężny Ghazghkull się poddał w podboju Armageddonu, to Snikrot nigdy nie przestanie.

Źródła

  • Codex Orks 7-ma edycja, str.154

Więcej z Fandomu

Losowa wiki