FANDOM

Dronowe działko strażnicze rysunek

Schemat działka strażniczego z działkiem obrotowym.

Stacjonarny Dron Strażniczy (ang. Drone Sentry Turret) to zautomatyzowany system obronny używany przez Dominium Tau.

Budowa

Działko jest zbudowane z pancernego walca z czterema podporami po bokach. Posiada zapas 2000 sztuk amunicji, co jest podwójną ilością w stosunku do standardowo używanej. Może posiadać wiele rodzajów broni, przy czym zwykle jest to para dwóch takich samych broni. Jest szerokie i długie na 4,5 metra a wysokie na 3 metry.

Działanie

Dronowe działko strażnicze-porównanie rozmiarów.

Porównanie rozmiarów działka i Tau.

Działka strażnicze są zrzucane przez transportowce Manta i Orca. Posiadają mały silnik rakietowy, który bezpiecznie opuszcza je na ziemie. Po tym aktywują się, i oczekują na wrogów. Gdy jest bezpiecznie, działka mają schowane bronie. Jeżeli działka są w grupie, to łączą swoje systemy, aby lepiej funkcjonować. Działają samodzielnie, bez udziału jakichkolwiek operatorów. Mogą współdziałać z znacznikami celów Obserwatorów, Tetry i innych. W przeciwieństwie do wieżyczek Tarantula, mają system rozpoznawania swój-wróg, więc Wojownicy Ognia przebywają w ich pobliżu bez lęku.

Tau preferują mobilny typ walki, wiec działka zwykle są używane przy ważnych strategicznych pozycjach lub do zabezpieczania odwrotu.

Źródła

Imperial Armour 1A III Campaign on Taros

Więcej z Fandomu

Losowa wiki