FANDOM

LEWY cudzysłów
Zapomnijcie o tym żołnierzu! Nie mogę wam powiedzieć czym była ta kreatura. W tej Galaktyce jest wiele więcej okropności niż ktokolwiek jest w stanie zrozumieć. A jeszcze więcej niż ktokolwiek jest w stanie sobie wyobrazić.(...) Wystarczy że skupisz się na wygraniu następnej bitwy. Nie pozwól żeby potwory w twoim umyśle odwróciły twoją uwagę od tych stojących przed tobą
PRAWY cudzysłów

—Porucznik Saima Dreko, ostatnia ocalała spośród Squad Theta

Sslyth by yogh

Sslyth

Sslyth - gatunek Xenos zamieszkujący północną część Drogi Mlecznej. Najemnicy, związani sojuszem z Mrocznymi Eldarami, często widywani w Orszakach.

Opis

Sslyth są najemnikami, najmowanymi zwykle przez Mrocznych Eldarów. Są jedynymi nie-Eldarami, którzy mogą poruszać się po Commorragh bez skrępowania czy obawy o własne życie (w miarę bez skrępowania, to Mroczne Miasto, bądźmy realistami). Ich wężowe ciała, wraz z dwoma zestawami kończyn i naturalne umiejętności walki w zwarciu oraz na odległość sprawiają, że są oni urodzonymi wojownikami i mordercami. Są bardzo lojalni (wobec tych, którzy płacą) przez co wielu Archontów przyjmuje ich do swoich Orszaków.

Relacje z Mrocznymi Eldarami

LEWY cudzysłów
Węże które ubierają i zachowują się jak ludzie - jak ktokolwiek mógł zaufać takim kreaturom?
PRAWY cudzysłów

—Kaestral Overmears

Sslyth są jedynym gatunkiem (poza oczywiście Mrocznymi Eldarami) jaki może się poruszać po Commorragh.
Sslyth & Dark Edlar
Jest to jedyny gatunek Xenos, będący w sojuszu z Mrocznymi Eldarami. Ich stosunki są wyjątkowo i niespodziewanie przyjacielskie. Wielokrotnie zdarzało się że jakaś inna rasa chciała zagarnąć planety należące do Sslyth, spodziewając się małego oporu nielicznych sił zbrojnych a napotykała na swojej drodze armadę Floty Mrocznych Eldarów wraz z setkami wojowników różnych Kabał chcących wspomóc sojusznika. Sslyth-weterani są mile widziani na przyjęciach Archontów i Hierarchów.

Źródła

Codex: Dark Eldar (5th edition)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki