Fandom

Astronomican

Segmentum Solar

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij
Segmentumsolar.png

Położenie Segmentum Solar

Segmentum Solar to obszar galaktyki należący do Imperium. Jest to szczególnie ważny obszar ze względu na znajdującą się w nim Terrę oraz Marsa. Segmentum Solar jest centralnym i najstarszym ośrodkiem Imperium Człowieka, oraz gęsto zaludnionym regionem ludzkiego Imperium. W samym centrum znajduje się Terra, gdzie na Złotym tronie siedzi ukochany Imperator. Znajduje się tam także główna siedziba Adeptus Mechanicus ,Mars.

Znane Sektory

  • Sector Solar - To tutaj znajduje się Terra, pierwotny dom ludzi i samego Imperatora. Jest to najstarszy obszar kontrolowany przez człowieka.
  • Armageddon Sector - Sektor znany z największego jak do tych czas Orkowego WAAAGH!, które zostało poprowadzone przez najniebezpieczniejszego wodza WAAAGH!, Ghazghkulla Thraka.
  • Donorian Sektor - Donorian Sektor jest domem kilku Inteligentnych ras obcych, w tym rasy K'nib.

Znane Układy

  • Układ Słoneczny - Tutaj znajduje się Terra i Mars. Układ Słoneczny jest pierwszym Układem jaki został w pełni podbity przez człowieka. Jest także najlepiej strzeżonym Układem w całym Imperium Człowieka.

Znane Światy

  • Terra - Zwana również Ziemią, ojczysta planeta ludzkości i samego Imperatora.
  • Mars - Największy spośród Światów Kuźni. Produkuje broń, pojazdy  i inny sprzęt wojskowy.
  • Tytan - Tytan to jeden z wielu księżyców Saturna, znajdującego się w Układzie Słonecznym. Jest w całości kontrolowany przez Szarych Rycerzy, specjalne oddziały wojowników. Ich główna forteca mieści się właśnie na Tytanie.
  • Armageddon - Jeden z Imperialnych Światów-uli. Był miejscem kilku największych konfliktów toczonych przez Imperium, w tym Drugiej i Trzeciej Wojny o Armageddon.
  • Necromunda - Ten Świat-ul jest producentem broni dla Gwardii Imperialnej, ale także z członków miejscowych gangów rekrutuje się nowych członków zakonów Astartes, najczęściej Imperialnych Pięści.

Źródła

  • Warhammer40000: Rulebook
  • Imperial Armour Volume One: Imperial Guard&Imperial Navy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki