Fandom

Astronomican

Sebastian Yarrick

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze31 Udostępnij
YarrickPortrait.jpg

Bohater Imperium

Ghazghkull vs Yarrick.jpg

Ghazgul vs Yarrick

Sebastian Yarrick jest komisarzem Gwardii Imperialnej, sławny przez swoje czyny podczas drugiej i trzeciej bitwy o Armageddon gdzie walczył przeciwko siłom Orkowego Herszta Ghazghkulla. Jest też jedynym człowiekiem, który mówi w języku orków i jednocześnie ekspertem od tego rodzaju xenos.    

Wczesne życie

Jak większość komisarzy Yarrick w młodości został zabrany do Schola Progenium. Orkowego języka nauczył się podczas walk z WAAAGH! Zielonoskórych na planecie V’run.  W krótkim czasie uzyskał opinię eksperta do spraw orków. Walczył na wielu planetach a jego służba w Gwardii była wzorowa, jego finałowym przydziałem przed drugą wojną o Armageddon był 4 Regiment Armageddonu który miał odbudować.

Druga Wojna o Armageddon

Podczas Drugiej Wojny o Armageddon Yarrick został przeniesiony, z rozkazu gubernatora Hermanna von Straba na planetę-ul Hades, było to zapewne jedyne mądre posunięcie von Straba w przeciągu całej wojny. Orcza inwazja uderzyła niczym grom. Chociaż lepiej wyposażone, oddziały gubernatora Hermanna nie mogły zatrzymać ataku orków do póki ci nie natrafili na linię obrony Yarricka. To tutaj orcza inwazja poznała prawdziwą siłę Młota Imperatora, gwardziści walczyli z takim zapałem, że do bitwy przyłączył się sam Ghazghkull prowadząc orków do ataku. Próbował pokonać Hades każdymi strategiami jakie udało mu się wykrzesać ale dzięki temu, że Yarrick tak dobrze znał orków wszystkie taktyki Herszta zostały skontrowane. W końcu Hades przeistoczył się w pole bitwy dla dwóch wojowników. Ghazghull spadł na miasto-ul całą swoją mocą i Yarrick zdał sobie sprawę z tego, że Imperialna Defensywa nie zdoła już dłużej utrzymywać swych pozycji. Po śmiałym odwrocie, pozostałym jednostkom gwardii udało się uciec, podczas ucieczki Yarrick prawie został zabity, ale dzięki swej żelaznej woli przetrwał.

Podczas pierwszego ataku na miasto-ul Hades w trakcie Drugiej Wojny o Armageddon, Herszt Ugulhard, jeden z najlepszych podwładnych Ghazghkulla pokierował większość swych sił na pozycje Yarricka. To właśnie tam stawił mu czoła w epickiej bitwie podczas, której udało mu się pozbawić komisarza ręki, Yarrick nie był mu dłużny i odciął mu głowę a następnie zabrał jego Szpon Energetyczny i pokazał ją reszcie orków, którzy w przerażeniu zaczęli uciekać, ścigani przez obrońców. Informacja o tym wydarzeniu szybko rozprzestrzeniła się wśród orków. Mówiono, że Yarrick jest nieśmiertelny i że potrafi zabić samym spojrzeniem. Sama jego obecność budziła grozę wśród orków.Wykorzystując te przekonania komisarz przerobił zdobyczny szpon Ugulharda na ramię-protezę w miejsce utraconej kończyny. Kiedy stracił lewe oko, medycy wszczepili mu cybernetyczny implant potrafiący strzelać laserowymi wiązkami.Broń ta jeszcze bardziej przerażała orków, którzy nazwali ją Złym Okiem Yarricka.

Przez ponad sześć miesięcy po bitwie w, której stracił kończynę, Yarrick bronił murów Hadesu, pomimo zawziętości i heroizmu obrońców orkowie w końcu przełamali linie obrony i zalali falą miasto-ul. Kosmiczni Marines z zakonu Krawych Aniołów przybyli zbyt późno i zdążyli uratować tylko ciężko rannego Yarricka i garstkę towarzyszących mu ludzi, którzy walczyli na ostatniej barykadzie.

Komisarz wracał do zdrowia przez długie miesiące, początkowo zaakceptował posadę w centrum treningowym gwardii imperialnej ale gdy tylko dowiedział się o tym że Ghazgkull uciekł, zameldował się w dowództwie sektora gotów do polowania na bestię.

Trzecia Wojna o Armageddon

Piętnaście lat po zakończeniu Drugiej Wojny o Armageddon Ghazghull postanowił po raz drugi spróbować odebrać Imperium Armageddon. Trzecia Wojna miała być dla Komisarza Yarricka o wiele trudniejsza. Yarrick przybył na planetę dwa tygodnie przed inwazją. Zgodził się objąć całkowitą kontrolę nad wszystkimi jednostkami na planecie a jego pierwszym rozkazem było wysłanie wszystkich Imperialnych statków by zniszczyły tylu orków ile tylko mogły zanim ci w ogóle dotknęli powierzchni planety. W końcu orkowie wylądowali na swoich Skauach. Yarrick osobiście poprowadził natarcie składające się z Cadiańskich Oddziałów Uderzeniowych. Ostatecznie orkowie zostali wyparci z systemu Armageddon. Kiedy Ghazghkull zbiegł Armageddon i Czarni Templariusze przygotowali pościg, Yarrick poprosił Wielkiego Marszałka Helbrechta aby pozwolił mu przyłączyć się do pościgu Helbrecht zgodził się, a Yarrick natychmiastowo wyruszył.

Wyposażenie

W budowie.png

W trakcie budowy

Yarrick nosi typowy mundur Imperialnego Komisarza, włączając w to wszechobecny czarny płaszcz wojskowy i szpiczastą czapkę. Sędziwy Komisarz także nosi pancerz karapaksowy z wbudowanym małym reaktorem, dostarczającym energii dla wielu innych części wyposażenia Yarricka. Najbardziej znanym wśród nich jest Energetyczny Pazur, który zdobył po pokonaniu Herszta Ulgharda podczas Drugiej Wojny o Armageddon. Pomimo jej surowego orczego wyglądu, broń została pobłogosławiona przez Kapłanów Adeptus Ministrorum oraz Adeptus Mechanicus i jest dostatecznie potężna, aby zabić wszystko, co stanie Yarrickowi za pomocą jednego cięcia. Jego zbroja ma także specjalne wbudowane pole siłowe, które jest w stanie wytrzymać prawie każdy atak. Wreszcie posiada on bioniczne oko implantowane, w celu wykorzystania przesądu Orków, że jest w stanie zabijać za pomocą spojrzenia. Tak zwane "Oko Nieszczęścia" może wytworzyć promień lasera kierowany umysłem Yarricka, więc może on podtrzymywać ten przesąd. W przeciwieństwie do pozostałych Komisarzy, używających pistoletów boltowych, Yarrick woli bolter szturmowy wg wzoru Godwyn-De'az'a. Jest w stanie utrzymać broń w jednej ręce z taką łatwością jak zwyczajny człowiek pistolet laserowy.

Kiedy Komisarz nie porusza się pieszo, może liczyć na swój osobisty super ciężki czołg Baneblade, zwany "Fortecą Zadufania", który służy mu jako środek transportu, mobilne centrum dowodzenia oraz podwyższenie, z którego może motywować swoich żołnierzy. Błogosławiony przez Kapłanów Adeptus Ministorum i Mechanicus, czołg został specjalnie zmodyfikowany aby umożliwić Yarrickowi motywowanie jego ludzi z głównej wieży. Komisarz wtedy pozostaje dobrze widoczny, lecz dobrze chroniony przez specjalne pole siłowe. "Forteca Zadufania" jest prawie tak samo znana jak jej pasażer, i wielu uważa, że czołg jest błogosławiony tak jak sam Komisarz przez Imperatora.

Wszelako jego najsilniejszą bronią jest nie mechaniczne oprzyrządowanie czy potężny pojazd, ale jego własna żelazna wola, która umożliwia mu ignorowanie ran, które mogłyby unieruchomić większość istot.To nieposkromione postanowienie aby walczyć i wygrywać w imię Ludzkości i Imperatora oraz jego charyzma i elokwencja, uczyniły z niego jednego z najbardziej znanych i kochanych przywódców w historii Imperialnej Gwardii. Imperialni żołnierze uważają to za niezmierny zaszczyt służyć pod komendą Komisarza, mówi się że Yarrick nigdy nie musiał rozstrzelać oficera za tchórzostwo, tak bardzo jest motywująca jego obecność. Mówi się także, że nawet dowódcy Kosmicznych Marines, docenili jego autorytet, jednakże być może są to tylko pogłoski powtarzane się wśród szeregowych, aby wzmocnić ich morale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki