FANDOM

Mistrz Sammael na Motorze Grawitacyjnym.jpg

Mistrz Sammael na Motorze Antygrawitacyjnym podczas walki z orkami

Obecny Mistrz Kruczego Skrzydła, Sammael, dowodzi okrytą wielką sławą, 2. Kompanią Mrocznych Aniołów, słynącą z błyskawicznych i śmiercionośnych ataków przeciwko wrogom Imperium. Sammael przewodzi także "polowaniu" na Upadłych Aniołów. Jako wysoki rangą Kosmiczny Marines Wewnętrznego Kręgu w pełni rozumie zagrożenie, jakie Upadli stanowią dla Zakonu i wie, że tylko zgładzenie ich przywróci Zakonowi ich stracony kiedyś honor.

Historia

Początek służby

Sammael awansował na tę wspaniałe stanowisko ponad sto lat temu, gdy Gideon, poprzedni Mistrz Kruczego Skrzydła, został pokonany przez Tytana Chaosu imieniem Zdradziecki Gniew. Stary Mistrz tuż przed śmiercią zdążył jeszcze wyszeptać przez zakrwawione wargi, że według jego woli to właśnie Sammael ma zostać jego następcą. Jego wybór został później jednogłośnie zatwierdzony przez Kompanię i Wielkich Mistrzów.

Pierwsza Misja

Pierwszą misją, w której Sammael uczestniczył jako Mistrz i dowódca Kruczego Skrzydła, był atak na Rastabal. Następnie dowodził atakiem na fortecę zdrajcy Imperium Kaligara podczas buntu w Czwartym Kwadrancie. Kaligar, jak się okazało, był jednym z Upadłych. Sammael osobiście powalił go na ziemię po czym zabił, po tytanicznym pojedynku, który trwał ponoć cały dzień i całą noc.

Kampania na Rynn

Kolejną kampanią, w której poprowadził 2. Kompanię do boju, była wojna przeciwko licznym Orkom z Charadonu w okolicach Świata Rynn i Złego Lądowania. Opadając na powierzchnię Świata Rynn, prom szturmowy „Thunderhawk”, którym leciał Sammael, znalazł się pod niezwykle celnym (jak na Orków) ostrzałem. Mistrz Sammael wykonał wówczas pierwszy w historii manewr ucieczki motorem antygrawitacyjnym z spadającego promu. W chwilę potem „Thunderhawk” uderzył w ziemię i rozpadł się w potężnej eksplozji wraz z całą załogą.

Reputacja w Zakonie

Sammael uważany jest za wyjątkowego i potężnego Anioła Śmierci. Wszystkich, którzy są na tyle nierozsądni, by stanąć mu na drodze, rozcina na połowy swym potężnym Kruczym Mieczem  wykutym z tego samego meteorytu, co Miecz Tajemnic, a dzięki swemu niezwykłemu refleksowi nawet na sekundę nie zwalniając swego motoru. Sammel znany jest ze swych sukcesów w polowaniu na Upadłych, za co bracia darzą go większym szacunkiem, a wrogowie lękają się go bardziej, niż bodaj kogokolwiek, kto wcześniej zajmował to stanowisko.

Źródła

Kodeks: Mroczne Anioły (5 edycja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki