FANDOM

Dtk
Rycerze Skrzydła Śmierci
- Doborowa formacja najwybitniejszych członków I Kompanii Mrocznych Aniołów.

Opis

Członkowie

F8c9e42c6d0d7ddbd246e906e357d218

Z pośród weteranów Skrzydła Śmierci wybierani są najpotężniejsi i najbardziej oddani jego weterani. Po przejściu przez Komnatę Osądu są pasowani na Rycerzy. Sami Rycerze są kandydatami na Mistrzów Kompanii, gdyż wyżej w zakonie stoją tylko oni. Nie są oni zwykłą jednostką, są chodzącymi legendami zakonu, każdy z nich uczestniczył w tysiącach bitew i pokonywał wrogów, którym mało który wojownik Imperium by sprostał. Pełnią funkcję powierników najgłębszych tajemnic Mrocznych Aniołów - od pojedynku Luthera z Lionem, przez unicestwienie Calibanu, po Upadłych.

Oddział Rycerzy Skrzydła Śmierci składa się zazwyczaj z pięciu Astartes z czego jeden jest Mistrzem Rycerzy, odpowiednik sierżanta, ich dowódca.

Wyposażenie

Jako pancerz Rycerze posiadają pancerz terminatorski.

Tarcza Energetyczna - Dodatkową ochroną jest wielka tarcza wzmocniona polem siłowym, choć bez tego tarcza jest w stanie wytrzymać pocisk z ciężkiego boltera.

Buzdygan Rozgrzeszenia - Potężna nabita kolcami broń obuchowa, której uderzenie wygina pancerze czołgów. Do tego jest zasilana energetycznie co wzmaga siłę uderzenia po stokroć.

Kiścień Nierozgrzeszonych - Kiścień z którego na łańcuchu zwisają kule wielkości ludzkiej czaszki zasilane tą samą energią co buzdygany.

W walce

Rycerze Skrzydła Śmierci uczestniczą tylko w najważniejszych bitwach. Na polu bitwy można ich rozpoznać po tym jak prą przez linie wroga jakby ich nie było, a dookoła ich leżą setki trupów przeciwnika. Wrogie czołgi, elitarna piechota, bestie i demony, nic z tych rzeczy nie może zatrzymać Rycerzy.

Trzy oddziały owych wojowników stłamsiło Powstanie Pontusa dokonując tym samym anihilacji całego miasta-ula. Gdy kilkanaście innych zakonów nie mogło powstrzymać WAAAGH!!! Herszta Gruskulla jeden oddział Rycerzy uśmiercił orkowego wodza zabijając jednocześnie setkę jego przybocznej straży.

Źródła

Kodeks Mroczne Anioły 6 edycja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki