Fandom

Astronomican

Ratlingi

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij

Ratlingi to podludzie, niscy i pulchni co sprawia że nie są zbyt dobrym materiałem na żołnierza i ich przydatność w wielu aspektach bitwy jest niska. Mają oni jednak kilka wyjątkowych talentów które sprawiają że są cenni dla imperium. Jedną z zalet jest to, że posiadają bardzo dobry wzrok, a ich rozmiary sprawiają że bardzo łatwo jest im się ukryć. Te umiejętności sprawiają że są idealni do roli snajperów, i właśnie do tego zajęcia są wyznaczani w Gwardii Imperialnej. Są bardzo dobrymi strzelcami, i strzelają z wielką precyzją nawet bez używania celowników, trafiają w czułe punkty przeciwnika niezależnie od tego czy jest to jego głowa czy też niechronione części zbroi. Zabijają dowódców i załogi czołgów tym samym siejąc wielką panikę w szeregach wroga.

250px-Ratling Sniper colour.jpg

Ratling snajper szuka ofiary.

W trakcie bitwy ratlingi przeszukują pole bitwy w poszukiwaniu dobrych celów i kryjąc się przed wzrokiem wroga gdziekolwiek, niezależnie od tego gdzie się znajdują. Jak inni podludzie są często formowani w małe oddziały i przypisywane do pod dowodzenie innych regimentów. Ratlingi są obiektem szyderstw, lecz wielu gwardzistów zawdzięcza życie ich celnemu oku.

Oprócz bycia świetnymi snajperami ratlingi posiadają reputację doskonałych kucharzy. W wielu jednostkach spełniają obie funkcje wracając z pola bitwy prosto do kuchni polowej. Ich zamiłowanie do jedzenia jest znane a ci mali i zwinni nieludzie mają talent do "zdobywania" dodatkowych racji żywnościowych. Mimo tego że ratlingi są mniejsze od ludzi, jedzą dwa razy więcej niż przeciętny żołnierz.

Źródła

Kodeks Gwardii Imperialnej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki