FANDOM

Rękawica Thunderstrike (ang. Thunderstrike Gauntlet) - potężna, wielka pięść mechaniczna, będąca bronią Imperialnych Rycerzy. Działająca na podobnej zasadzie co Energo-rękawica.

Budowa

Gauntlet Thunderstrike Imperial Knight Rękawica.png

Rękawica Thunderstrike

Jest to cały zestaw serwomotorów, przegubów i siłowników, wczepiany w ramię imperialnego pancerza bitewnego. Posiada w pełni zmechanizowane 4 palce i własny, wbudowany generator pola energetycznego.

W przeciwieństwie do innych broni energetycznych relatywnie mniejszych lub większych, czy to montowanych na tytanach czy tworzonych dla piechoty, ma ona super doładowany generator. Sprawia to że jest naprawdę niezwykle potężną bronią, nawet jak na swoje rozmiary, zdolną dewastować absolutnie wszystko.

Prawdopodobnie istnieją tylko "lewe" rękawice.

Działanie

Rękawica generuje silne pole energetyczne, które pojawia się w postaci otaczających ją nimbusów energii. Ta super-doładowana broń powoduje, że wystarczy zaciśniecie pięści i już powoduje to powstanie fali uderzeniowej, a z samej broni wylatuje snop iskier.

Uderzając we wroga rękawica generuje potężny grzmot, który zgniata pancerz ochronny i obraca w proch to, co stało za nim. Potężne uderzenie potrafi odrzucać ogromne monstra, przewracać i koziołkować czołgi, które wpadają na własne siły. Ironiczny moment, kiedy wsparcie okazuje się zgubą.

Wzór Doskonałości

Istnieje legendarna Rękawica Thunderstrike, zwana Wzorem Doskonałości. Nie bez powodu nadano jej taką nazwę, to archetyp - prototypowa wersja pierwszej Rękawicy Thunderstrike. To pierwszorzędne, mistrzowsko wykonane i perfekcyjne dzieło stworzone jako pierwsze przez Standardowy Wzorzec Konstrukcyjny (SWK) tychże broni w czasie Wieku Technologii. Ten Standardowy Wzorzec Konstrukcyjny znajdował się na Marsie i na drodze wielu nieszczęść, które przeszła Ludzkość został wieki temu zagubiony. Było to ten sam SWK, który był nieodzownym elementem stworzenia pierwszych Imperialnych Rycerz i wyposażenia w nie Ludzkość, kiedy jej pierwsze ekspedycyjne floty z wiedzą pozwalającą na budowę Imperialnych Rycerzy wyruszyły w kosmos. Wzór Doskonałości jest znacznie bardziej dewastacyjny i potężniejszy od reszty kopii.

Wykorzystywanie

Rękawicę Thunderstrike używają wyłącznie Imperialni Rycerze:  

Źródła

Codex Imperial Knights 7th edition, s.23, s.117-118.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki