FANDOM

Gausspylon1.png

Pylon Nekronów (ang. Necron Pylon) - nieruchoma, nekrońska superciężka artyleria, teleportowana na pole bitew do niszczenia najpotężniejszych celów przeciwnika.

Budowa i uzbrojenie

Pylon jest tak ja Monolit wykonany z żywego metalu zwanego Necrodermis. Niebywale wytrzymały, o wielkich rozmiarach jest tak samo zdolny do samo-naprawy dodatkowo jednak dysponuje ochronnym polem zdolnym zatrzymać pociski o dowolnej mocy.

Gaussowski Anihilator

Uzbrojony w tę potężną broń jest zdolny do prowadzenia ostrzału na dalekie odległości, zdolne do niszczenia największych fortec, lub najwytrzymalszych wojskowych konstruktów.

Alternatywnie może wyrzucić serię ładunków na krótki zasięg, skuteczny w obronie przed nieopatrznym atakiem przeciwnika.

Zmieniacz Fazowy

Pole fazowe zdolne do osłony zarówno Pylonu, jak i znajdującą się w pobliżu piechotę lub pojazdy. Nekrońska technologia umożliwia częściowe powstrzymywanie wrogiego ostrzału, a do pewnego stopnia osłabiania wszelkich innych ataków nieprzyjaciela, który znajdzie się w pobliżu.

Teleportacja

Tak jak większość nekrońskich pojazdów z Necrodermis, o wystarczającej mocy, także Pylon jest zdolny do przybycia w sam środek bitwy, lub na tyłach prowadzonej inwazji na planetę. Bywa, że wyłania się spod powierzchni piasków, by rozpocząć zabójczą salwę na niczego niespodziewających się przeciwników. W przeciwieństwie do pozostałych tego rodzaju pojazdów Pylon nigdy nie rozbije się w trakcie teleportacji. Prędzej zniszczy przeszkodę samym pojawieniem się.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki