FANDOM

Podium Destrukcji (lub Maszyna Zagłady) - potężny pojazd, zmodyfikowana wersja Grabieżcy i osobisty pojazd Asdrubaela Vecta.

Relic00051.jpg

Podium Destrukcji w Soulstormie

Opis

Pojazd składa się z dwóch platform strzelniczych, podium i tronu na którym siedzi sam Najwyższy Władca Mrocznego Miasta a do którego przywiązane są dwie (zwykle ludzkie) niewolnice. Razem z Asdrubaelem i jego niewolnicami w pojeździe siedzą zwykle jego Inkubi.

Rożnicę między Podium a Grabieżcą

Podium jest zdecydowanie lepiej opancerzone i posiada potężne pole siłowe. Prawdopodobnie jest to najlepiej opancerzony pojazd w historii Mrocznych Eldarów. Inną różnicą jest zdecydowanie większy kaliber broni tej maszyny. Podium Destrukcji posiada również broń zwaną Kosą Mroku. Kosa Mroku wystrzeliwuje we wrogie jednostki pole ciemnej materii sprawiając, że wroga piechota rozpada się na części pierwsze, drugie i trzecie (pojazdy też niszczy ale nie z taką siłą). Przy oberwaniu Kosą nie pomaga nawet obecność pancerza, jedyne które są w stanie powstrzymać pojedyncze trafienie, są na wyposażeniu inkwizytorów. Ciała nekrońskich Lordów ze względu na swoje niezwykłe właściwości także są w stanie wytrzymać kilka strzałów.

Źródła

Codex:Dark Eldar

Warhammer 40000 Dawn of War:Soulstorm

Więcej z Fandomu

Losowa wiki