FANDOM

Pochłaniacz (ang. Devourer) - szturmowy tyranidzki biomorf, żywy organizm, który wraz z jedną kończyną piersiową nosiciela tworzy specyficzną broń dystansową.

Budowa

Pochłaniacz.jpg

Straszny Pochłaniacz

To podłużny symbiont ze specjalnymi komorami, w których nie tylko przechowuje ale i wytwarza amunicje. Dzięki temu ten biologiczny karabin nie musi być przeładowywany a dodatkowo jeśli skończy się amunicja można poczekać, aż zostanie ona wyprodukowana.

Sposób działania

Tyranid posiadający taką broń kiedy chce wystrzelić, to wyzwala impuls bioelektryczny, więc to broń o niezbyt wysokiej szybkostrzelności ale dzięki narośli z wieloma otworami może zasypywać swoich przeciwników zabójczym gradem bioamunicji.

Dlaczego Pochłaniacz? Cóż, nabojami są obleśne pasożyty, bardzo podobne do glist (to żadna nowość u Tyranidów) z wytrzymałymi, czarnymi główkami. Jeśli te tyranidzkie czerwie przegryzą się do ciała, wówczas cel jest skazany na zgubę. Ta żywa amunicja lokalizuje nerw nieszczęśnika i "biegnie" wzdłuż niego aż do mózgu, który wchłania. Wędrówka robaków do głowy powoduje wręcz agonalny ból, więc ofiara nie jest zdolna do działania. Ze względu na tak dziwną amunicje broń ta ma niewielkie problemy z przebijaniem twardego pancerza, aczkolwiek główki pasożytów są w stanie przebić się przez zbroję lekkiej klasy.

Źródła

Kodeks: Tyranidzi 4 edycja

Codex: Tyranids 5th edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki