Fandom

Astronomican

Plugawiciel

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

"Wtem spośród mgły, spośród mgły, niczym kamienne posągi przywołane do życia wyłoniły się maszyny. Miażdżyły bezlitośnie, kroczyły ciężko, i wydawały nieludzkie dźwięki".
Plugawiciel (ang.Defiler) - demoniczna machina wojenna stworzona wykorzystywana przez Kosmicznych Marines Chaosu.  

Defiler-0.jpg

Geneza

Kowale Osnowy spod których rąk wyszły Plugawiciele, z początku chcieli stworzyć nowy rodzaj kroczącej artylerii, jednak ich obsesja na punkcie zniszczenia wkrótce doprowadziła do tego, iż Plugawiciele stały się znacznie bardziej bestialskie i agresywne niż z początku było to zamiarem ich twórców. Z czasem proste podwozia wyposażone w odnóża, które miały stanowić środek transportu dla maszyny na pole bitwy, zostały doposażone w tnące szpony i zaostrzone płyty pancerza. Maszyny wyposażono w napędzane tłokami szpony, przystosowane do chwytania i miażdżenia przeciwnika oraz w furkoczące ostrza czy bicze energetyczne przymocowane do korpusu, by niszczyć wroga w walce wręcz.

Opis 

Na korpusie Plugawca montowane różne rodzaje zabójczej broni, od działek automatycznych „Żniwiarz” po wyrzutnie rakiet. Najpotężniejszą bronią dystansową Plugawca jest działo bojowe zamontowane na wieżyczce, zdolne jednym strzałem zniszczyć pojazd lub cały oddział piechoty. Wrogowie, którzy będą mieli szczęście i przetrwają jego ostrzał, będą musieli zmierzyć się z rozwścieczonym Plugawcem z bliska. W walce wręcz korzysta on z pary olbrzymich szczypiec, którymi chwyta i miażdży przeciwników, z wirujących, ostrych niczym brzytwa ostrzy lub morderczych stalowych biczów. Plugawiec wpada pomiędzy wrogów i sieje zniszczenie, a jego mechaniczny ryk rozbrzmiewają głośniej niż dźwięki pola bitwy.
Defiler by karichristensen.jpg

Plugawiciel

W przeciwieństwie do czołgów bojowych Gwardii Imperialnej i Kosmicznych Marines, Plugawiciel nie jest sterowany przez załogę złożoną z ludzi. Jego operatorem i źródłem energii jest spaczona moc spętanego demona Chaosu. Za pomocą tajemnych obrzędów adepci Mrocznego Mechanicus pracują razem z Czarnoksiężnikami Kosmicznych Marines Chaosu, by zwabić z Osnowy esencję demona i uwięzić ją w pokrytymi runami kadłubie Plugawca. Demon, rozwścieczony tą zniewagą, musi zostać uspokojony zaklęciami pacyfikacji i uśpienia, które to na początku bitwy są usuwane. Demon uwięziony w ciele machiny kieruje Plugawicielem z pełną siłą swej nieśmiertelnej furii, siejąc śmierć nieustannym ostrzałem z dostępnych broni. Szczególnie jednak uwielbia miażdżyć wrogów potwornymi szczypcami i rozdzierać na strzępy wszystko, co stanie mu na drodze, cały czas rycząc nieludzko. Spętany demon, nie dbając o własne życie, ignoruje pociski i rakiety, krocząc przez ostrzał wroga bez strachu czy wahania.

Źródła

  • Kodeks: Kosmiczni Marines Chaosu 4ed.- str. 41

Więcej z Fandomu

Losowa wiki