FANDOM

Piromancja (ang. Pyromancy)- jedna z podstawowych dyscyplin psionicznych, pozwala na kierowanie ogniem i płomieniami.

Piromanta potrafi rozniecić pożogę siłą myśli. Piromancja jest jedną z najbardziej widowiskowych i niszczycielskich dyscyplin. Kto stanie na drodze władającej nią psionikowi, ten skończy jako sterta spopielonych kości.

Moce psioniczne

Ognisty oddech

Z oczu i ust psionika tryska potok ognia, który w mgnieniu oka podpala wrogów.

Ognista postać

Kule i pociski przelatują przez piromantę, gdy ten przemienia się w gorejący, żywy ogień Osnowy. Błyskawicznie atakuje wrogów i podpala ich dusze.

Ognista tarcza

Zamaszystym ruchem rąk psionik przywołuje ścianę ognia, chroniącą jego towarzyszy.

Inferno

Niecierpliwym gestem psionik podpala powietrze i wytwarza ognistą trąbę przetrzebiając zastępy wroga.

Samozapłon

Skupiając swój gniew piromanta jest w stanie stopić i spopielić znienawidzonego wroga. Ciało nieszczęśnika wybucha, wznosząc tumany popiołu i ogniste płomienie. Nigdy nie wiadomo ile ofiar zaspokoi gniew piromaty.

Rozbłysk

Psionik intonuje dzika pieśń, której melodia była stara wtedy, gdy Wszechświat dopiero się rodził. W trakcie śpiewu pojawia się nad nim świetlista aura, która rośnie i jaśnieje z każdym refrenem. Dopiero po zakończeniu pieśni aura wybucha, uwalniając oślepiający błysk supernowej.

Topiąca wiązka

Piromanta klaszcze w dłonie i kieruje je w stronę wroga. Z wnętrza jego dłoni wystrzela rozpalona do białości wiązka energii. Roztapia zbroję i całkowicie niszczy ciała, pozostawiając po sobie smugę cienia.

Źródła

  • Księga Zasad 6ed.- str.145
  • Księga Zasad 7ed.- str. 196

Więcej z Fandomu

Losowa wiki