FANDOM

Spider
Pająki Osnowy wzięły swoją nazwę od małych, ale agresywnych stworzeń, spotykanych pośród smukłych, upiorytowych drzew Kopuły Kryształowych Proroków.

Te migoczące istoty mogą się udać w dowolny zakątek światostatku, wtapiając swoje pajęcze ciała w krąg nieskończoności i krystalizując się w nowym miejscu. Niczym system immunologiczny, stworzenia te polują na obce, psionicze byty i niszczą je bez litości.

Aspekt

Wojownicy Khaina ze świątyni Pająków Osnowy przyjęli właśnie tę doktrynę agresywnej obrony. Dzięki małym generatorom międzywymiarowym, przytwierdzonym do opancerzonych plecaków, mogą wykonywać krótkie skoki przez Osnowę, znikając i nagle pojawiając się w innym miejscu. Pozwala im to na wykonywanie niespodziewanych ataków na przeciwnika, ale wymaga spędzenia pewnego czasu w Osnowie. Z tego względu Pająki Osnowy postrzegane są jako najdzielniejsi ze wszystkich Wojowników Khaina – w imię zwycięstwa ryzykują nie tylko życia, ale i dusze.

Uzbrojenie

Warp Spider

Pająk Osnowy z przędzarzem śmierci

Rytualnym uzbrojeniem Pająków Osnowy jest przędzarz śmierci, zaawansowana broń, która wystrzeliwuje gęstą chmurę ostrych jak brzytwa monowłókien. Magnetyczne pole ograniczające przędzarza zwija włókna i wyrzuca je w kierunku wroga. Ich własne naprężenie powoduje, że wiją się i skręcają, a kiedy natrafią na miękką tkankę, wrzynają się w ciało ofiary, sprowadzając na nią bolesną i krwawą śmierć.

Źródła

  • Kodeks: Eldarzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki