FANDOM

Xenosinwkizytor

Inkwizytor Ordo Xenos

Ordo Xenos
- odłam Imperialnej Inkwizycji zajmujący się zwalczaniem, ale też poznawaniem obcych.

Opis

Zadaniem Ordo Xenos jest badanie i katalogowanie obcych, identyfikowanie tych, które mogą być pomocne dla Imperium i organizowanie destrukcji tych, które mogą stanowić zagrożenie. Agenci Ordo Xenos są zazwyczaj najbardziej ekscentryczni spośród innych Inkwizytorów. Spędzają oni bowiem lata, nawet dekady, podróżując i żyjąc w nieludzkiej przestrzeni. Uczą się wszystkiego co może ułatwić wykorzystanie lub wyeliminowanie ras które napotkają. W rezultacie, wielu Inkwizytorów z Ordo Xenos ma bardzo mocne więzi z ich Wolnymi Hanldarzami, z którymi dzielą wiele celów i często podróżują ze świtami obcych najemników i podróżników. Większość operuje tuzinami obcych języków i posiada znajomości, oraz informatorów daleko poza granicami Imperium. Pomimo tego, w obrębie całej Inkwizycji, to Ordo Xenos ma najwięcej krwi na rękach. Często dekady pokojowych i pozornie przyjacielskich kontaktów są tylko przykrywką, dla działań Straży Smierci, które niszczą kluczową infrastrukturę, zostawiając obcych na pastwę ataku Imperialnej Floty.

Ordo Xenos ma na swoich usługach Straż Śmierci. Sformowane dawno temu, przy porozumieniu między Lordami Inkwizytorami, a dowódcami Zakonów Kosmicznych Marines. Szwadrony Śmierci składają się w całości z weteranów Kosmicznych Marines przybyłych z najlepszych Zakonów w galaktyce. Są szkoleni i ekwipowani po to, by odeprzeć obcych którzy zagrażają Imperium.

Źródła

Inkwizycja 6 edycja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki