Fandom

Astronomican

Obrońcy

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij
Tgh storm guardians by tacticangel-d481jjc.jpg

Drużyna Obrońców

Obrońcy zasadniczo działają jak siły obronne światostatków. Tutaj każdy Eldar który osiągnie dorosłość, jest szkolony jak używać broni, zachowywać się na polu bitwy i oczywiście trzymać pozycję. W razie nagłej potrzeby zagrożenia światostatku. Na niektórych światostatkach, poprzez działania wojenne czy inne tego typu sprawy Obrońcy są najliczniejszą grupą wojowników Khaina; tak jest np. na Światostatku Ulthwe, gdzie przez uzdolnienia psioniczne, obrońcy muszą zapchać brak liniowych wojowników Khaina.
Guardian.png

Obrońca

Obrońcy najczęściej, jak sama nazwa wskazuję trzymają pozycję i nie pozwalają tym prawdziwym wojownikom atakować. Czasami jednak zdarza się że Obrońcy wspomagają atak głównych sił, takie akcje przeprowadzają oddziały szturmowe obrońców. Ważnym wspomnienia jest że Obrońcami nie dowodzi Egzarcha , lecz Czarownik , który swoją mocą nie tyle walczy (choć robi to efektywnie), lecz pomaga obrońcom i wspiera ich.

Wyposażenie

  • Pancerz obrońcy jest wykonany z, podobnie jak u innych wojowników, z termoplastu. Ten materiał działa inaczej niż np. w Imperium, i jest to siatka włókien, która nie ogranicza ruchów, a gdy pocisk doleci do pancerza, komórki termoplastu łączą się i sztywnieją tworząc bardzo twardy pancerz. Taka opcja pozwala być bardzo mobilnym.
  • Wyposażeniem ofensywnym drużyn Obrońców jest najczęściej Miotacz Szurikenowy, który jest bardzo śmiercionośny na krótkim dystansie, kiedy wróg podejdzie odpowiednio blisko. W owym podejściu zapobiega użytkowana przez obrońców platforma szurikenowa. Jest to typowy ciężki miotacz szurikenowy, którego zadaniem jest przygwożdżenie, i zniszczenie wrogiego oddziału. Dodatkowe wyposażenie to granaty plazmowe i tarcza energetyczna.

Źródła

  • Kodeks: Eldarzy ed.5 str. 39

Więcej z Fandomu

Losowa wiki