FANDOM

Nieskazitelny Zastęp (ang. The Flawless Host) - banda Kosmicznych Marines Chaosu, czcząca Slaanesha

Historia

Space marin nieskazitelnego zastępu.png

Kolorystyka Nieskazitelnego Zastępu

Nieskazitelny Zastęp był kiedyś znany jako Błyszczące Ostrza. Był to zakon o niezwykle czystych nasionach genetycznych, wolnych od skazy chaosu. Błyszczące Ostrza znane były z tego, że przechodziły niezwykle surowe szkolenie umysłowe, wygrali oni masę bitew, wręcz można ich było uznać za niepokonanych. Oni sami uważali siebie za ucieleśnienie zarówno sprawiedliwości, jak i czystości, a ich arogancja powodowała, że każde zwycięstwo utwierdzało ich w tym, że są niepokonani. To powodowało, że nie mieli poczucia własnych słabości, byli w stanie atakować wroga nawet, jeśli przeciwnik miał ewidentną przewagę.

W M34 doszło do szeregu powstań rebeliantów w systemie Obscura,  które trwały niemal 400 lat. Podczas bitew w systemie Obscura, doszło do zdrady 7 zakonów, w tym Błyszczących Ostrzy. Do Herezji Błyszczących Ostrzy dochodzi w 498. M34 roku, podczas masakry w Berllia, która była serią wygranych przez Błyszczące Ostrza bitew. Podczas tych walk ich metody zaczęły być kwestionowane, dla Błyszczących Ostrzy było to nie do przyjęcia. Właśnie to spowodowało atak na lojalne zakony. Po zdradzie, Błyszczące Ostrza oddały się Slaaneshowi i zmienili nazwę na Nieskazitelny Zastęp i jeszcze bardziej zatracili się w iluzji swej wspaniałości. Choć teraz mogą wydawać się niegroźni, to nie należy ich lekceważyć, ponieważ tak jak przed zdradą nie dają się pokonać.  

Wygląd

Symbol Nieskazitelnego Zastępu .jpg

Symbol Nieskazitelnego Zastępu

Kolorystka Nieskazitelnego Zastępu to różne odcienie różu i fioletu, głównym kolor pancerza to jasno różowy. Symbol przypomina runę Slaanesha, przez to łatwo można rozpoznać którego z bogów chaosu czczą.

Charakterystyczną cechą Nieskazitelnego Zastępu są licznie występujące mutacje, nawet jak na innych wyznawców Slaanesha.

Źródła

Kodeks: Kosmiczni Marines Chaosu 6ed..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki