Fandom

Astronomican

Nieśmiertelni

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Immortals by majesticchicken.png

Nieśmiertelny z blasterem gaussowskim

Z tuzinem legionów Nieśmiertelnych mogę rzucić gwiazdy na kolana. Jeden w zupełności wystarczy do zrównania z ziemią waszej żałosnej planety.

Imotekh Władca Burz

Nieśmiertelni (ang. Immortals) to ciężka piechota nekrońskiej armii.

Historia

Legiony Nieśmiertelnych były głównymi twórcami pierwszego nekrontyrskiego imperium. Stanowiący elitę jego armii swymi nieugiętymi atakami, byli zdolni do pokonania obrony każdej planety.

Niestety wielu zginęło w czasie Wojny w Niebiosach i dziś pozostało jedynie wspomnienie ich dawnej siły. Mimo to odziały tysiącletnich weteranów potrafią sprawnie korzystać ze swojego doświadczenia i przyczynić się do odniesienia zwycięstwa.

Siła uderzeniowa

Planeta Grobowiec wyposażona w oddziały Nieśmiertelnych dysponuje znacznie sprawniejszymi żołnierzami niż Wojownicy. Ich umysły zostały w znacznej mierze zachowane, choćby pod względem zdolności bojowych. Biotransfer poprawił nawet ich zdolności czyniąc z falangi Nieśmiertelnych prawdziwą ścianę śmierci.

Niestety problemem tych oddziałów jest brak umiejętności uczenia się. Gdy spotkają się z nową, nieznaną im sytuacją zastosują starą taktykę jaka wyda się im najodpowiedniejsza. Mimo to Nieśmiertelni pozostają wyjątkowo groźnymi przeciwnikami, wszak ich doświadczenie pozostaje imponujące i wyjątkowo rzadko zdarzają sie momenty, w których nie wiedzą co należy robić.
Necron scan by begeldverl.jpg

Imperialny Skan Nieśmiertelnego

Wszelkie braki Nieśmiertelni nadrabiają wytrzymałością i siłą ognia. Wyposażeni w lepsze pancerze są w stanie wytrzymać ostrzał z boltera lub działka szturmowego nie doznawszy obrażeń. Nawet powalenie lub uszkodzenie Nieśmiertelnego nie oznacza jego pokonania. Sprawnie działające systemy samonaprawcze potrafią podnieść go na nogi nawet jeśli zostały niedawno odcięte.

Równocześnie niewielu przeciwników jest w stanie wytrzymać ostrzał Nieśmietelnego. Ich pojedyncze strzały są w stanie przebić pancerz oderwać całe kawały mięsa. Ponadto ich częstotliwość jest wprost proporcjonalna do dystansu. Nie pomoże ukrycie się, bo przed ostrzałem nie ma osłony. Każda zostanie rozbita na atomy i rozwiana w powietrzu.

Obdarzeni mową

W przeciwieństwie do Wojowników Nieśmiertelni potrafią mówić i wypowiadać proste zdania. Jednak gdy zada się im pytanie przekraczające ich wąskie zdolności poznawcze po prostu będą milczeć. Zdarza się, że obdarzeni manią oratorską Lordowie wypowiadają przed bitwą całe mowy popisując się elokwencją w milczeniu tysięcy Nieśmiertelnych. Ci będą wpatrywać się w niego nieświadomi tego, że cisza jeszcze bardziej zachęca do słownych popisów wyczekując rozkazu, który znów skieruje ich do żywiołu wojny.

Źródła

  • Warhammer 40 000. Kodeks. Nekroni, praca zbiorowa, tłum. Tomasz Kowalik; Paweł Kowalik; Michał Szałański, UK Nottingham 2011, str. 34

Więcej z Fandomu

Losowa wiki