FANDOM

The necron destroyer by majesticchicken.png

Niszczyciele (ang. Necron Destroyers) - podobnie jak u Lordów Niszczycieli, ich umysły uległy częściowemu uszkodzeniu w czasie Wielkiego Snu. Jedynym celem tych istot jest likwidacja wszelkiego życia w galaktyce.

Przebudzenie

Nie wszyscy Nekroni budzą się w pełni sprawni. Niekiedy czas nie jest w stanie przywrócić pełnej sprawności lub uszkodzenia dotyczą innej natury. W przypadku Niszczycieli dokonało się ostateczne spustoszenie empatii i uczuć. Te maszyny nie wspominają dawnych czasów jak ich bracia. Nie mają sentymentu do ery ciała i wzbudzają w nich powszechną niechęć. Taka zmiana musiała dokonać się przy pewnej dozie niezależności, dlatego nie znane są przypadki, by Niszczycielem został wojownik. To jedni z Piętn Śmierci, gwardzistów, czy nieśmiertelnych. Tylko obdarzony chćby ułamkiem wolnej woli Nekron może dołączyć do oddziałów Niszczycieli.

Charakter

W przeciwieństwie do każdego nieuszkodzonego Nekrona, Niszczyciele nie dbają o to, co pozostało z ich ciał. Jeśli dana kończyna zostanie uznana za niepraktyczną lub może zostać udoskonalona Niszczyciel wymieni ją bez żalu. Konsekwentnie demontują swoje nogi, przyłączając się do antygrawitacyjnych platform i umieszczają działa gaussowskie w miejsce rąk. Zastępują resztki emocji, bezużytecznych wspomnień i cech osobowości w umyśle dla zwiększenia wydajności w boju.

Jeśli traktują swoje metalowe ciała jako jedynego łącznika z dawnymi czasami może to w nich budzić jedynie niesmak. Podobny do tego jaki wywołują w nekrońskiej społeczności. Ich szał w mordowaniu wpędza dowódców w zakłopotanie, bo nie wiedzą jak nad nimi zapanować. Nieposłuszni, wierzą, że zmierzają do pełnej doskonałości jaką jest wyzbycie się resztek emocji i pełne oddanie idei bycia maszyną. Taka postawa jest zwyczajnie nie do zaakceptowania dla tęskniących za swoimi duszami Nekronów, którzy wolą pozbyć się uszkodzonych braci z miast i skazać na egzystencję poza swoimi terenami. Dlatego dowódcy wolą korzystać z działań Niszczycieli, niż liczyć na ich posłuszeństwo.

Dodatkowo niepokojący jest fakt, że Niszczycieli można spotkać niemal na każdej Planecie Grobowcu. Bez względu na liczbę i bogactwo grobowca ci uszkodzeni Nekroni stanowią powszechny element w ich strukturze społecznej i wojskowej. Ostatecznie to właśnie oni uznawani są za najskuteczniejszych wojowników w Nekrońskiej armii. Nie ma się czemu dziwić. Sami uczynili z siebie inteligentne maszyny służące tylko do zabijania.

Ciężki Niszczyciel

Ciężki Niszczyciel (ang.Heavy Destroyer) został wyposażony w ciężkie działo gaussowkie. Jest dłuższe, cechuje się większą szansą na przebicie pancerza oraz większą mocą. Ciężkie Niszczyciele zostały wyposażone w specjalne systemy pozwalające na namierzanie najsłabszych punktów we wrogich pancerzach, co czyni ich niesamowicie skutecznymi przeciwnikami wszelkich pojazdów.

HeavyDestroyer.jpg

Figurka Ciężkiego Niszczyciela

Źródła

  • Kodeks: Nekroni 5. edycja, str. 43

Więcej z Fandomu

Losowa wiki