Fandom

Astronomican

Mroczny Szpon

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Dk.jpg
Mroczny Szpon
- Pojazd latający II Kompanii Kruczego Skrzydła Mrocznych Aniołów.

Opis

Szablon Konstrukcyjny Mrocznego Szponu jest niemal identyczny do Myśliwca Nephilin. Korzysta z tego samego napędu dzięki któremu rozwija zawrotne prędkości. Wyglądem jest też bardzo podobny. Za kabiną pilota znajduje się mała świątyńka w której w ciasnym wnętrzu na czas drogi na okręty floty, a dalej na Skałę przetrzymywani są Upadli.

Uzbrojenie

Jego główną bronią jest jedyne w swoim rodzaju działo rozszczepiające zwane również działem witrażowym. Znajduje się na dziobie myśliwca. Działo rozszczepiające polega na tym, iż wystrzeliwuje w stronę wroga słup kolorowego światła który po zetknięciu z czymkolwiek jego siła jest tak wielka, że zasysa nieprzyjaciół w próżnię nicości z której nie ma powrotu. Niestety Zbrojmistrzowie tylko w maleńkim stopniu rozumieją działanie działa witrażowego.

Następna jego bronią są dwa boltery Huricane zamontowane po jednym na każdym skrzydle. Bolter Hurican to w skrócie sześć sprzężonych ze sobą zwykłych bolterów, które zapewniają niewyobrażalną szybkostrzelność.

Ostatnia bronią Mrocznego Szpona, a zarazem jego asem w rękawie jest bomba statyczna umieszczona pod maszyną. Bomba statyczna jest ładunkiem, który po uderzeniu w cel sprawia, że wszystko wokół niego zatrzymuje się na kilka milisekund. To sprawia, iż wróg w zasięgu wybuchu zostaje kompletnie sparaliżowany tracąc przy tym orientację.

W walce

Mroczny Szpon głównie jest spotykany podczas pościgu za Upadłymi. Zazwyczaj pikuje na wroga, ostrzeliwując go z bolterów Huricane, by po chwili wystrzelić z działa rozczepiającego, a następnie wnieść się w powietrze poza zasięg broni wroga.

Źródła

Codex Dark Angels Ed.6

Codex Dark Angers Ed.7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki