Fandom

Astronomican

Mroczni Żniwiarze

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Mroczni Żniwiarze to najniebezpieczniejsza formacja spośród Wojowników Khaina, która swoją postawą reprezentuje Boga Wojny jako Niszczyciela.
Riper.png
Maski przypominające czaszki, które przywdziewają na czarne niczym noc pancerze, mają być hołdem ku czci ich założyciela, Żniwiarza Dusz.

Ogólnie

Nie są to wojownicy szczycący się dużą mobilnością, ale nie ma to znaczenia, ponieważ ich rolą jest zapewnienie wsparcia ogniowego o dalekim zasięgu. Ojciec Mrocznych Żniwiarzy, Maugan Ra, naucza, że pocałunek śmierci może być wysłany z daleka. I właśnie takie credo przyświeca ścieżce Żniwiarzy, których święta broń, długolufowa wyrzutnia Żniwiarz, jednym strzałem ściąga na przeciwników zabójczą, ognistą burzę. Jej śmiercionośne pociski są w stanie zabić najlepiej opancerzonych przeciwników.

1377400845302.jpg

Mroczni żniwiarze wraz ze swym Egzarchą

Dodatkowe informacje

Mroczni Żniwiarze szczycą się niezwykłą celnością, ale ich umiejętności wspierane są dodatkowo przez układy wspomagania rąk, które rekompensują odrzut wyrzutni Żniwiarz, zaawansowane czujniki celownicze montowane w hełmach, naprowadzające na szybko poruszający się cel oraz umysłowe łącza, pozwalające strzelcowi „spoglądać” z końca lufy jego broni. Dzięki swoim niezwykłym zdolnościom, Mroczni Żniwiarze odgrywają na polu bitwy ważną rolę, przygważdżając przeciwników i wybijając jednego po drugim.

Źródła

Kodeks: Eldar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki