FANDOM

Jfrjhuedthtgufjk

Motocykliści Chaosu (ang. Chaos Bikers) to szybkie jednostki wsparcia.Motocykle Chaosu to zmodyfikowana wersja swoich Imperialnych odpowiedników, jednak lżej opancerzona i trochę ciężej uzbrojona. Motocykle są uzbrojone w dwa sprzężone boltery, a jeździec zazwyczaj używa miecza łańcuchowego lub bolt-pistoletu. Zazwyczaj występują w oddziałach 3 osobowych i stanowią bardzo niebezpieczny oddział zaczepny lub wsparcie piechoty.

Wyposażenie

Motocykle są zazwyczaj wyposażone w :

A motocykliści w :

  • Miecz łańcuchowy
  • Bolt-pistolet
  • Topór łańcuchowy

Styl Walki

18402 sm-Bike, Chaos, Chaos Lord, Chaos Space Marines, Warhammer 40,000

Te oddziały chaosu preferują walkę zaczepną, ale też zawsze ścigają uciekającego wroga zazwyczaj niszcząc bezlitośnie niedobitki. Często ich motory są zmutowane przez co mają różne właściwości np. niektóre przez mutację są 2 razy szybsze. Opierają się na silnikach niezidentyfikowanego typu, skonstruowanych zapewne przez Mroczne Mechanicus. Silniki wykorzystują moc osnowy przez co są szybsze i spalają mniej paliwa. Motocykle Chaosu są jednostkami zaczepnymi, preferującymi walkę podjazdową, jednak w trakcie bitwy są używane zazwyczaj jako jednostka pościgowa, ścigająca uciekających oficerów i innych ważnych dla dowództwa żołnierzy. Często też używa się ich jako wsparcia piechoty. Wojownik Chaosu podczas jazdy strzela ze sprężonych bolterów w oddalonego wroga, a kiedy do niego podjeżdża to wyciąga broń do walki w zwarciu masakrując wroga z motoru, celnym ciosem miecza czy topora.

Źródła

  • Kodeksy Chaos Space Marines

Więcej z Fandomu

Losowa wiki