FANDOM

Motóry (ang. Warbikes)- jednoosobowe motocykle szturmowe, wykorzystywane przez Orków do szybkich ataków na wroga.

Budowa

Motóry.jpg

Motórowcy Wrednych Słońc pędzą przez ruiny

Motóry powierzchownie przypominają motocykle budowane przez Ludzkość (tak w XX i XXI wieku jak i w M41), są jednak zdecydowanie bardziej prymitywne. Nie posiadają zawieszenia czy amortyzatorów, ponieważ orkowi Mekaniacy nie wiedzą jak je zbudować(często nawet nie widzą takiej potrzeby) Po bokach maszyny zamontowane są Pestkownice, natomiast z tyłu mogą zostać zamontowane dodatkowe turbiny czy rakiety które mają za zadanie znacznie przyśpieszyć pojazd. Motóry są pozbawione pancerza, ale ich masywna sylwetka w pewnym stopniu osłania użytkownika.

Motórowcy

Orkowie dosiadający swoich stalowych rumaków w bitwie nazywani są Motórowcami, cieszą się wielkim szacunkiem wśród innych zielonoskórych, zwłaszcza w zgrajach Prendkoświrów i klanie Wrednych Słońc. Każdy Motórowiec kocha swoją maszynę, nie tylko dla tego że jest ona źródłem jego prestiżu, ale przede wszystkim z powodu emocji jakich dostarcza mu jazda z pełną prędkością na Motórze. Jazda dostarcza olbrzymiej radości i dreszczyku podniecenia które można porównać do tych emocji jakie towarzyszą lotowi nurkowemu w rozpędzonym Szturmbomberze. Z tych powodów Motórowcy są nieco bardziej pobudzeni po bitwie niż inni orkowie. Ich taktyka bitewna to rozpędzenie się do możliwie dużej prędkości i wjechanie w sam środek wojsk przeciwnika, często są na tyle lekkomyślni aby puszczać kierownice, by móc zrobić użytek ze swoich Rembaków lub Gnatów.

Pestkownice

Pestkownica.jpg

Pestkownica

Pestkownice (ang. Dakka Guns) to w zasadzie sprzężone Wielkie Spluwy, umieszczone po obu stronach Motóra. Zamontowanie tak potężnej, szybkostrzelnej broni na tak małym i lekkim pojeździe jak Motór oznacza że w momencie ich uruchomienia, kierowca praktycznie traci kontrolę nad pojazdem, zdaniem Motórowców jest to nic więcej jak kolejne wspaniałe wydarzenie dostarczające jeszcze większych emocji.

Źródła

  • Kodeks: Orkowie (4 edycja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki