FANDOM

Omnom dark eldar incubi by sunkaro-d5mwuwp.png

Morr - Inkub, który wiernie i lojalnie służył Kabale Królestwa Wiecznego i jej Archontowi, Kraillachowi.

Historia

Kabała Wiecznego Królestwa będąc na tyle wielka i potężna jako jedna z niewielu mogła sobie pozwolić na utrzymanie Sanktuarium Inkubów.

Szkolone w nich Inkuby służyli Archontom Kabały od wielu pokoleń a od innych odróżniała ich przysięga milczenia, składana przy przystąpieniu do szkolenia.

Jak przystało na adepta Sanktuarium Inkubów Kabały Wiecznego Królestwa Morr był imponującym i bezwzględnym wojownikiem, wykonującym rozkazy Kraillacha bez zawahania. Pomagał Nyos'owi znaleźć i sprowadzić czystą duszę, która była niezbędna by ożywić El'uriaqa. Jednak z dnia na dzień, stan Archonta Kabały Królestwa Wiecznego się pogarszał, przez co Morr musiał przejmować jego obowiązki (co było cholernie trudne bo Morr nie mógł nic powiedzieć). Morr był wierny swojemu panu i chronił go podczas oblężenia siedziby Ostrzy Pożądania, jednak gdy otrzymał wiadomość, że Kraillach został opanowany przez siły Chaosu, uwolnił go od ciężaru życia. Gdy El'uriaq próbował go za to zabić, Morr przegonił go serią zaklęć.

Po tych wydarzeniach Morr nie miał już pana, złamał przysięgę a do tego był ścigany za używanie czarów. Dlatego odszedł z Commorragh i obecnie razem z Arlekinem Motleyem przemierza Pajęczy Trakt.

Źródła

Path of Renegade

Więcej z Fandomu

Losowa wiki