FANDOM

Marines Kakofonii- Kosmiczni Marines Chaosu poświęceni Slaaneshowi. Wywodzą się z Legionu Dzieci Imperatora.

NoiseMarine

Geneza

Narodzin Marines Kakofonii szukać należy w tych dniach i nocach, gdy Fulgrim i jego Dzieci Imperatora po raz pierwszy usłuchały jedwabistych podszeptów Slaanesha na planecie Davin, tuż przed rozpętaniem się Herezji Horusa. W siedzibach wojowników plemion Davinu Horus wprowadził Fulgrima i jego poruczników w świat orgiastycznych uczt, egzotycznych narkotyków i innych cielesnych przyjemności. Oficerowie Dzieci Imperatora, zauroczeni ekstatycznymi rytuałami, rozpropagowali je wśród pozostałych wojowników Legionu, jednocześnie wprowadzając ich w kult Slaanesha. Od tamtego czasu Dzieci Imperatora stale dopuszczają się nowych aktów wyuzdania i deprawacji, poszerzając granice swych umysłów tak bardzo, jak tylko są w stanie i doprowadzając ciała do kresu wytrzymałości.

Opis

Słuch Marines Kakofonii, wiernych sług Slaanesha oraz wszystkich cielesnych rozkoszy wszechświata, jest tysiąc razy bardziej czuły niż u zwykłych ludzi, do tego stopnia, że wykrywa nawet najsubtelniejsze zmiany tonu i głośności. Ma to bezpośredni wpływ na mózgi Marines Kakofonii, które poddawane są tak ogromnym stymulacjom, że wszystkie inne wrażenia stają się szare i bezwartościowe. Im głośniejszy dźwięk i im więcej w nim dysonansów, tym silniejsza jest reakcja emocjonalna, którą wywołuje. W końcu Marines Kakofonii doprowadzają się do takiego stanu, że przyjemność mogą czerpać już tylko z huku bitwy i wrzasków konających. Ich umysły przestają funkcjonować, stając się zaledwie naczyniem na wrażenia rozpalane przez apokaliptyczną kakofonię bitwy i krzyki rannych.

Marines Kakofonii noszą pancerze pomalowane na rozmaite jaskrawe kolory, gdyż ich zmysły są tak rozstrojone, że potrafią dostrzegać tylko najbardziej rzucające się w oczy i kontrastowe wzory. W walce posługują się niezwykłymi broniami – blasterami i działami dźwiękowymi oraz syrenami zagłady – które generują ogłuszające psychosoniczne i pirotechniczne fale uderzeniowe.

Uzbrojenie

W walce Marines Kakofonii używają:

  • Miotacz Soniczny - Broń ta emituje fale niszczycielskich dźwięków, rozrywających przeciwnika na strzępy
  • Działo soniczne Blastmaster - Jest to broń, która tętniący basowy ton skupia w wybuchowe crescendo, potrafiące rozsadzić gałki oczne i rozerwać narządy wewnętrzne. Dzięki zmiennej częstotliwości wybuchu, właściwości broni mogą zostać dostosowane do wytworzenia różnych efektów.
  • Syrena zagłady - Przyrząd ten składa się z połączonych rur i tub, które wzmacniają okrzyki bojowe Marine Kakofonii zamieniając je w potężny atak dźwiękowy. Często są przyczepione do pancerzy, hełmów i pleców.

Źródła

Kodeks: Kosmiczni Marines Chaosu 6ed.- str. 65

Więcej z Fandomu

Losowa wiki