Fandom

Astronomican

Mandrejki

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
MandrakeShadows.jpg
Mandrejki - wstrętne humanoidalne istoty, związane sojuszem z Mrocznymi Eldarami. Czają się w najmroczniejszych zakątkach Spaczni i realnego świata. Rasa ta przeraża nawet Mrocznych Eldarów. Mandragory zamieszkują głównie Aelindrach ale ich Legowiska można znaleźć również w Pajęczym Trakcie oraz na opuszczonych lub niezamieszkałych planetach.

Teoria powstania

Początki istnienia tych istot owiane są tajemnicą. Eldarzy sądzą, że są to przedstawiciele rasy, żyjącej w lub niedaleko Imperium Eldarów przed jego Upadkiem. Według tej teorii rasa ta miała oddawać cześć Bogom Chaosu, a po narodzinach Slaanesh'a zostały całkowicie przez Chaos pochłonięte i przemienione.

Inna teoria mówi, że są to po prostu Eldarzy, opętani przez Demony Chaosu.

W armii Mrocznych Eldarów

Jednostki tego typu używane są przez Mrocznych Eldarów do celów zwiadowczych. Posiadają niesamowitą umiejętność ukrywania się nawet w otwartym terenie. Ich uzbrojenie składa się jedynie z pistoletów i broni do walki wręcz - nigdy nie został zarejestrowany przypadek wyposażenia tej jednostki w bardziej efektywną broń strzelecką, bądź też ciężką broń do walki wręcz.

Źródła

Codex: Dark Eldar (5th edition)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki