FANDOM

Iliyan
Ten artykuł jest stworzony na podstawie starszych wersji kodeksów, przez co możliwe jest iż przedstawiające rzeczy, miejsca lub postacie, są lub mogą być niekanoniczne. Nie mniej jednak Games Workshop nie potwierdza ani nie zaprzecza o kanoniczności tych tworów.
Symbol Malice

Symbol Malice

Malice - Renegat, Wygnaniec, Zapomniany, Pan Anarchii i Terroru, poza tymi tytułami niewiele można powiedzieć o piątym bogu Chaosu. Znaleźć można o nim jedynie szczątkowe informacje, co wynika zapewne z bardzo małej liczby wyznawców, czci go bowiem tylko jeden zakon kosmicznych marines Chaosu, którzy sami zwą siebie Synami Malice.

Nie wiadomo kiedy dokładnie się narodził, nie są też znane przypadki spotkań z demonami Wygnanego Boga, niewiele jest także kampanii w których brali udział jego wyznawcy. Na podstawie jego imion można wysnuć wiele teorii, na temat samego pochodzenia, jednak żadna nie może zostać zweryfikowana.

Jednakże nawet te nieliczne informację, które można odnaleźć w zapiskach Imperialnych są dość niepokojące. Jego symbolem jest biało czarna czaszka, dość charakterystyczny symbol po którym zwykle można rozpoznać jego wyznawców, którzy malują się właśnie w tych kolorach.

Jego świętą liczbą jest jedenaście i z tą liczbą jest też związany najbardziej przerażający fakt. Dokładnie taka liczba godnych zaszczytu wojowników, jest wymagana aby przyzwać Malice do świata materialnego. Czyni go to zarazem jedynego znanego boga Chaosu, który może dostać się do wymiaru śmiertelników, by tam móc własnymi rękoma przelewać ich krew. Naturalnie aby Malice zaakceptował ofiarę, złożeni w niej zostać muszą tylko wybrańcy, którzy dowiedli swej wartości walcząc na niezliczonych frontach, a także przeszli odpowiednią próbę.

Sam Malice jest jak można się łatwo domyślić po nadanych mu imionach bogiem anarchii oraz terroru, które to jego wyznawcy będą szerzyć na każdym kroku. Występuje wśród nich także bardzo nietypowe dla wojsk Chaosu, zamiłowanie do kanibalizmu, a także nienawiść do każdej siły w galaktyce. Nie przesadzam, Synowie Malice leją się z kim popadnie, a przeciwników pożerają. Dowodem na ich nienawiść do wszelkiego życia widać szczególnie w ich jadłospisie w którego skład można wpisać lojalistyczne sługi Imperatora, niezliczone ilości ras xenos, jakie spotkali na swej drodze, a nawet przedstawicieli innych sił Chaosu i to jest właśnie kolejna różnica jaką można zaobserwować u Malice. Chociaż sam jest częścią immaterium i bogiem Chaosu, nienawidzi on pozostałej czwórki i nigdy nie zawaha się stanąć do walki z mocami swych braci, a nawet chętnie popatrzy jak jego sługi stają do walki z mrocznymi mocami, a jeśli tylko będzie mógł osobiście udowodnić wyznawcom wielkiej czwórki jak są słabi, skorzysta z tej okazji.

Źródła

White Dwarf 303 (UK) s. 72

Heroes of the Space Marines - The Labyrinth s. 258 (PDF)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki