FANDOM

Mało Informacji.png
Ten artykuł zawiera stanowczo za mało informacji lub nie ma źródeł. Należy to natychmiastowo uzupełnić.
Malcador the Sigillite.jpg

Malcador  Bohater znany również jako Malcador Pieczętnik (ang. the Sigillite), decyzją Imperatora stał się pierwszy Lordem Terry. Był jednym z najpotężniejszych psioników ludzkości (przypuszcza się że tylko Imperator był zdolniejszy), doradcą Władcy Ludzkości oraz Regentem Imperium podczas Wielkiej Krucjaty. Założyciel takich instytucji jak Adeptus Administratum a także Szarych Rycerzy i Inkwizycji. Był również Pierwszym Mistrzem Zabójców (Asasynów) Imperialnych.

Historia

Malcor książka.jpg

Malcodor zasiada na tronie z swoimi insygniami w lewej ręce oraz swym symbolem w prawej później symbole Inkwizycji a na tronie znajdują liczby II i XI

Wojny Unifikacyjne

Imperator w tych czasach miał wielu doradców głownie szlachty oraz prekursorów Kosmicznych Marines. Wyjątkiem był Malcador. Nie był on szlachcicem ani wojownikiem. Był "zwykłym" człowiekiem a w dodatku miał edukacje teologiczną (kapłańską).

Wielka Krucjata

Malcador podczas krucjaty został ogłoszony Pierwszym Lordem Terry i Regentem Imperium. Podczas gdy Władca Ludzkości dokonywał zjednoczenia ludzkich planet, on zajął się administracją i zarządzaniem włościami.

Regent miał bardzo szeroką wiedzę na temat ludzkiej historii. Posiadła dużą kolekcję różnych reliktów: książek, rzeźb, obrazów. Dla przykładu posiadał Mona Lisę Leonarda Da Vinci oraz Słoneczniki Van Gogha.

Imperator mianował go by objął przewodnictwo w Radzie Terry. Tą decyzją zraził do siebie niektórych patriarchów.

Herezja Horusa

Horus po zniszczeniu Imperium Orków w systemie Ulanor został mianowany Mistrzem Wojny a Imperator udał się na Terrę. Władca Ludzkości zajął się ulepszaniem Złotego Tronu ,czyli tajnym projektem Imperialnego Pajęczego Traktu. Horus krótko po tym został skalany Chaosem. Kiedy zdrajcy zaatakowali Stolice ludzkości Imperator skrył się w swym pałacu ,ale podczas oblężenia Terry nie walczono tylko wrogami w sferze materialnej ale i również osnowie. Demony chciały wykorzystać bramę do Pajęczego Traktu która znajdowała się na Ziemi do zaatakowania Pałacu od środka. Imperator wykorzystywał Złoty Tron do walki z demonami. Co prawda kilka razy demony przedarły się przez psioniczną barierę ale Siostry Ciszy oraz Adeptus Custodes pokonywali ich bez problemu.

Misja od Imperatora

Lecz zanim doszło do bitwy Malcador spotkał się na Lunie z kapitanem Nathanielem Garro z Gwardii Śmierci który jednak nie uległ chaosowi oraz Siostrą Ciszy Ameder Keel.

Zdrajca-lojalny.jpg

Kapitan Nathaniel Garro z Gwardii Śmierci jeden z nielicznych którzy nie podali się chaosowi

Kapitan oraz Siostra zostali poinformowani przez Lorda Terry o zadaniu otrzymanym od Imperatora. Miał znaleźć mężczyzn i kobiet o silnym, nieugiętym charakterze którzy mieli polować na czarownice, heretyków i Xenos. Kapitan zobowiązany był do znalezienia siedmiu kosmicznych marines a siostra miała poszukać wśród zwykłych ludzi.

Poświęcenie

Wtedy Horus opuścił barierę statku. Imperator nie mógł przegapić okazji by pokonać swego syna ale również nie mógł zostawić pustego Złotego Tronu bo demony przeszłyby gdyby nie było bariery. Malcador, jeden z najpotężniejszych psioników ludzkości, niektórzy sądzą że był pierwszym na którym przeprowadzono rytuał Zaznaczenia Duszy (ang.  Soul-Binding ritual) a inni nawet sądzą że był dalekim krewnym samego Imperatora, miał zasiąść na Złotym Tronie ...

Zanim Regent usiadł wezwał do siebie swych 12 wybrańców 4 z nich byli to zwykli ziemscy lordowie i administratorzy Imperium o niezłomnym charakterze a 8 byli to Kosmiczni Marines ,należy a wręcz trzeba powiedzieć że było wśród nich wielu braci z zdradzieckich zakonów którzy nie podali się Chaosowi i pozostali wierni Ludzkości. Przedstawił ich Imperatorowi. Marines stali się podstawą dla Szarych rycerzy a zwykli śmiertelnicy dla Inkwizycji.

Po pokonaniu Horusa, Rogal Dorn wrócił z śmiertelnie rannym władcą do pałacu gdzie cesarz ludzkości poinstruował go, oraz patriarchę Białych Szram jak zmodyfikować Złoty Tron tak mógł podtrzymywać jego życie. Malcador użył ostatnich sił by wzmocnić maksymalnie barierę po czym został odłączony i ostatnia iskierka życia znikła a śmiertelnie ranny władca zasiadł za niego na tronie.

Ostatnie rozkazy Imperatora

"O biedny, odważny bohaterze Malcadorze. Dałeś mi trochę twej mocy dla mnie. To daje mi trochę czasu, aby wydać ostatnie rozkazy. Jeśli mnie zapytasz czy umrę to nie umrę całkowicie, mój duch przetrwa. Moje urazy są poważne, bardziej niż myślałem mniej niż się obawiano. Moje moce psychiczne powrócą za jakiś czas, ale moje ciało nigdy już nie będzie w pełni zdrowe. Ja nigdy nie będę chodził miedzy wami. Jestem teraz przykuty do tego urządzenia po wsze czasy. Moi osobiści ochroniarze jak i uczestnicy walk wiedzą co trzeba zrobić. Musimy wygnać zdrajców! Dornie oraz Jaghatelu, wy macie bardzo dużo do zrobienia. Choć głowa węża została ucięta jego resztki nadal będą dusić ludzkość. Wy oraz wasi wierni bracia musicie walczyć dalej. Oczyśćcie piętno zdrady z naszych gwiazd. Nigdy więcej nie możemy pozwolić by panoszyć się tak Chaosowi, nie możemy mu dać takiej szansy. Teraz wszyscy idźcie. Wiecie jakie są wasze obowiązki. Wykonujcie je dobrze, bo wszechświat ma jeszcze wiele okropności do zaprezentowania. To nie jest koniec naszej walki. To początek naszej krucjaty by ocalić ludzkość. Będziecie wierni! Bądźcie silni! Bądźcie czujni"

Po tych słowach Imperator zamilkł na wieki a Malcador od tego czasu jest znany jako Malcador Bohater.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki