FANDOM

M'Shen

M'Shen

M'Shen to niesławna zabójczyni ze świątyni Callidus, która pomyślnie zamordowała zdradzieckiego syna Imperatora - Konrada Curze. M'Shen jest także jedynym śmiertelnikiem, który zabił patriarchę.

Historia

Zlecenie

Historia M'Shen zaczyna się w momencie kiedy otrzymała zadanie zamordowania Konrada Curze. Zdrajca uciekł do swojej fortecy na Tsagualsie, która znajduje się na wschodnich rubieżach galaktyki. Nocny Łowca wiedział o zamachu jednak nie podejmował żadnych nadzwyczajnych środków ostrożności. Sytuacja ta ułatwiła M'Shen wykonanie zadania. Zabójczyni przemierzała kolejne, ku swojemu zdziwieniu puste komnaty. W końcu dotarła do sali tronowej, gdzie na tronie z ludzkich kości siedział Mroczny Łowca. Cała sytuacja była nagrywana przez rejestrator wbudowany w kombinezon zabójczyni. M'Shen przestała się skradać wiedząc, że zdrajca wie o jej obecności. Curze powoli podniósł głowę i po chwili ciszy przemówił:

"Twoja obecność nie jest dla mnie zaskoczeniem, zabójco. Wiedziałem o tobie w chwili, gdy twój statek wleciał na terytorium Światów Granicznych. Dlaczego cię nie zabiłem? Twoja misja jest ucieleśnieniem wszystkiego, czego w życiu dokonałem i w co wierzyłem. Karałem tych, którzy zbłądzili, tak jak twój fałszywy Imperator chce ukarać teraz mnie. Śmierć jest niczym wobec kary."
Nagranie z kombinezonu kończy się gdy M'Shen skacze w kierunku upadłego syna Imperatora. Choć nie wiadomo jak sytuacja potoczyła się dalej, zakłada się że zdrajca nie stawiał oporu ponieważ chciał umrzeć.

M'Shen zabrała osobiste przedmioty Mrocznego Łowcy, w tym także jego koronę. Kiedy zbliżała się do statku na drodze stanął jej Talos Valcoran Konsyliarz Władców Nocy, który z zamiarem zemsty zaatakował zabójczynię. Po krótkiej walce kobieta ucieka i odlatuje, pozostawiając Talosa poprzysięgającego zemstę.

Śmierć

Wściekły Talos opłakuje zamordowanego prymarchę i stawia sobie za priorytetowy cel dopaść i zabić M'Shen. Zemsta staje się obsesją i jedynym celem Konsyliarza. Inni Marines ze zdradzieckiego legionu są obojętni zaistniałej sytuacji, aż do momentu gdy dowiadują się, że M'Shen zabrała koronę Mrocznego Łowcy. Każdy upadły pragnie władzy, którą niesie ze sobą korona, rozpoczynają się łowy. W końcu Konsyliarz znajduje zabójczynię i od razu atakuje. M'Shen stara trzymać Talosa na dystans jednak zaślepiony zemstą Marines przełamuje obronę M'Shen, oślepia ją i zadaje ostateczny brutalny cios. M'Shen zostaje nabita na miecz łańcuchowy zdrajcy, który wbija zęby miecza jeszcze głębiej, ostatecznie rozrywając ciało zabójczyni na kawałki. Zemsta dobiega końca. Pozostaje tylko jedna nie wyjaśniona sprawa. Jak nagranie z kombinezonu M'Shen trafiło na Terrę.

Źródła:

  • Index Astartes II
  • Soul Hunter (powieść) 
  • Nemesis (powieść)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki