Fandom

Astronomican

Lordowie Niszczyciele

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Lord-destroyer by majesticchicken.jpg

Nekroński Lord Niszczyciel walczący z Marine Imperialnych Pięści

"Nie uznaję żadnego pana z wyjątkiem wszechmocnego widma śmierci. W jego imię wyplenię wszelkie życie z galaktyki, zostawiając jedynie jałowy monument nieuchronności."

Egzekutor Ezandrakh z dynastii Mephrit

Lordowie Niszczyciele (ang. Necron Destroyer Lord) - nekrońscy możni utożsamiający się z maszynami, którzy posuwają się do eksterminacji wszelkiego życia.

Uszkodzeni

Nie wszyscy Nekroni obudzili się tacy, jakimi byli przed Wielkim Snem. Bywa, że zostają uszkodzone części ich ciała lub jak w przypadku Niszczycieli - fragmenty umysłu.

Te istoty opanowała nienawiść do wszelkiego życia. Nie przejawiają nawet podstawowych emocji tlących się jeszcze w niektórych Nekronach. Wzbudzają lęk pośród wrogów, których nigdy nie biorą na jeńców i niepokój wśród pobratymców.

Zastępując nogi antygrawitacyjnymi platformami, dążą do szeregu innych zmian, do których nie posunąłby się żaden Nekron. Ich celem jest bowiem maksymalna skuteczność w walce. Tak skrajnym postępowaniem także ściągają na siebie powszechną niechęć Nekronów.

Necron Destroyer Lord.jpg

Wygnani

Wielu z Arcylordów uważa, że gdy Niszczyciele dopną swego, zwrócą się przeciw swoim. Dlatego wielu Lordów Niszczycieli zostaje przepędzonych i musi trzymać się z dala od nekrońskiego społeczeństwa. Zmuszeni do marnej egzystencji poza ich światem, na wypadek gdyby ich szaleństwo mogło się rozprzestrzeniać.

Necron Destroyer Lord (2).png

Najgorsi

Niebywałą ujmą dla Nekronów jest fakt, że ich właśni Lordowie są w stanie zatracić się w bezwzględnej nienawiści. Korzystając ze swojej ulepszonej inteligencji potrafią urządzać skuteczne zasadzki i organizować zabójcze wypady na niewinne istoty. Ich potęga dorównuje największym Arcylordom i czyni z nich straszliwych przeciwników.

Zdolność analizy i rachunku prawdopodobieństwa doprowadza niekiedy do spektakularnych efektów. Gdy walczący kosą bojową Lord Niszczyciel uzna, że jednym ciosem może ściąć trzy głowy na raz uzyskując tym samym większą efektywność robi to. Inni nie podjęli by się takiego ryzyka, ale Lord Niszczyciel nie zna takiego pojęcia, bo niemal wszystko potrafi obliczyć.

Źródła

  • Warhammer 40 000. Kodeks. Nekroni, praca zbiorowa, tłum. Tomasz Kowalik; Paweł Kowalik; Michał Szałański, UK Nottingham 2011, str. 31 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki