Fandom

Astronomican

Krzykacze

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Krzykacz-0.jpg
Krzykacze (eng.Screamer) to demoniczna bestia Tzeentcha

Opis

Krzykacz.jpg

Figurka krzykacza

Krzykacze wyglądem przypominająca stworzenie, które niegdyś zamieszkiwało oceany Terry. Tajemnicą jest jak demony poruszają się w powietrzu czy kosmosie. Z ogromną szybkością i łatwością mogą przemierzać atmosferę planet, przestrzeń a nawet poruszać się między wymiarami. Istnieje teoria, która mówi że Krzykacze podobnie jak ich pierwowzory z oceanów pływają, jednak nie w wodzie lecz w energii wszechświata. Kiedy lecą pozostawiają za sobą smugę iskier i wydają z siebie dźwięk o bardzo wysokiej częstotliwości, stąd też nazwa Krzykacze. Z relacji tych, którzy przeżyli starcie z Krzykaczami można usłyszeć, że wydawany przez nie dźwięk przyćmiewa umysł  co sprawia, że ofiara jest łatwiejszym celem. Krzykacze atakują grupami, spadając z nieba na swoje ofiary i pożerają ich dusze, aby oddać je swojemu panu.

Służą także jako rumaki pomniejszym demonom Tzeentcha. Jego herold porusza się prawie tylko za pośrednictwem krzykacza. Czasem zaobserwować go można na dysku ciągniętego przez plugawe istoty.

Źródła

Codex Chaos Deamons (4 edition)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki