FANDOM

Krucze Skrzydło.jpg

Krucze Skrzydło wyrusza w bój.

Krucze Skrzydło, II Kompani Mrocznych Aniołów , dzięki swej szybkości, śmiałości i zdolności przeprowadzania błyskawicznych ataków, cieszy się świetną reputacją. Organizacja formalnie nie podlega ściśle zasadom zapisanym w Codex Astartes, dotyczącym kompanii bojowych. Zamiast tego składa się ona z szybkich grup o wysokiej sile uderzeniowej, które są zarazem skuteczne i unikalne.

Organizacja / Budowa

Wszyscy członkowie Kruczego Skrzydła poruszają się na szybkich pojazdach, takich jak motocykle Kosmicznych Marines , Motocykle Szturmowe, różnego rodzaju Ścigacze, czy też myśliwce atmosferyczne. Przeważnie są one
200px-Ravenwinglogo.jpg

Godło II Kompani Mrocznych Aniołów

wymieszane w boju. Typowy dziesięcioosobowy oddział II Kompanii jest Szwadronem Szturmowym, który składa się z sześciu Kosmicznych Marines na motorach, dwóch Marines na Motocyklach Szturmowych oraz dwóch Marines siedzących za sterami Ścigaczy. Formacja taka jest dodatkowo wspierana przez Ścigacze lub oddziały poruszających się na motorach weteranów, znane jako Czarni Rycerze. Bez względu na jej rodzaj, każda jednostka Kruczego Skrzydła jest przysposobiona do osiągania jak największej prędkości oraz łatwości poruszania kosztem posiadanego oręża oraz wytrzymałości na bezpośredni atak.

Szwadrony Szturmowe formacji, pędząc na pole bitwy, często rozdzielają się na nieproporcjonalne grupy. Ścieżki każdej z nich nieustannie przeplatają się po drodze, w rytmie wypracowanym podczas niezliczonych ćwiczeń oraz przesiąkniętych krwią polach bitewnych Imperium . Na dźwięk krótkiej komendy, brzmiący w sieci komunikatorów, poszczególne grupy wojowników oddzielają się od formacji, by wypełnić właściwe im cele w walce z przeciwnikiem, po czym jednoczą się ponownie, by z siłą grupy uderzyć w pojedynczy cel.

Ponieważ Krucze Skrzydło przeważnie stoi na czele wojsk, toteż to właśnie ono najczęściej znajduje wroga i zadaje mu pierwszy cios. Czynność ta należy do ich specialności. Wszakże grupę stanowią odziani w czarny pancerz wyborowi łowcy Mrocznych Aniołów, którym powierzone zostało zadanie odnalezienia i zatrzymania wroga do chwili, w której nadąży za nim pozostała część Zakonu. Przeważnie Krucze Skrzydło dzieli się na mniejsze oddziały, które wspierają rozsiane po całej galaktyce siły szturmowe Mrocznych Aniołów. Czasami zdarza się jednak, iż cała II Kompania staje do pojedynczej walki.

Oddziały / Pojazdy

W celu nawiązania szybkiej walki z przeciwnikiem, Krucze Skrzydło wykorzystuje najszybsze pojazdy i specjalnie szkolonych oddziały Kosmicznych Marines. Tymi pojazdami i oddziałami są:

Aktualnym Wielkim Mistrzem Kruczego Skrzydła i Dowódcą Łowów jest:

Źródła

  • Kodeks: Mroczne Anioły (VI Edycja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki