FANDOM

Hncnc.png

Kowal Osnowy Czarnego Legionu

Kowal Osnowy (ang. Warpsmiths) to Techmarine który przeszedł na stronę Chaosu, wielu z nich pamięta czasy Schizmy Marsjańskiej. Kowale przewodzą legionowi Żelaznych Wojowników, każdy z nich dowodzi Wielką Kompanią. Oni posiadają też pewne umiejętności dzięki którym są bardzo szanowani pośród Astartes Chaosu, potrafią naprawiać uszkodzone pancerze, maszyny wojenne, statki kosmiczne i broń wszelkiego rodzaju. Umieją też wysysać moc z demonów, tym samym zapewniając sobie siłę pozwalającą im używać czegoś w rodzaju macek które noszą na plecach. Owe macki napędzane mocą demonów i osnowy umożliwiają takiemu Kowalowi na naprawianie owych rzeczy. Z powodu tego wszystkiego Kowale Osnowy stanowią bezbożną mieszaninę człowieka, demona i maszyny, przez co na pewno znajdują się na czarnej liście Inkwizycji. Kowale Osnowy wysyłają dusze Imperialnych pojazdów do osnowy, a gdy z niej wrócą to przyjmują nowe posłuszne Chaosowi kształty.

Wyposażenie

  • Pistolet boltowy
  • topór energetyczny
  • mechaniczne wiertło
  • granaty odłamkowe
  • granaty ogłuszające
  • Pancerz organiczny (ang. fleshmetal)

Rola poza walką

Warpsmith by kimplate-d6fpjj0.png

Nie dość, że Kowale Osnowy naprawiają sprzęt Kosmicznych Marines Chaosu to jeszcze w szeregach zdrajców mają wielką rolę. Razem z Adeptami mrocznego Mechanicus Kowale Osnowy projektują i ulepszają machiny wojenne Chaosu. Stworzyli na przykład tak zabójcze i wielkie maszyny jak:

Oprócz tego ulepszyli i dostosowali do warunków osnowy maszyny takie jak:

Wiadomo że na sekretnych Planetach-Kuźniach Chaosu Kowale Osnowy z Mrocznym Mechanicus projektują nowe pojazdy i powiększają linie naprawcze pancerzy i broni chaosu.

Żródła

Kodeksy Chaos Space Marines

Więcej z Fandomu

Losowa wiki