Fandom

Astronomican

Korsarz

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Korsarz (ang. Raider) - antygrawitacyjny pojazd transportowy, używany przez Mrocznych Eldarów (głównie Wojowników Kabały).

DarkEldarRaiders.jpg

Opis

Dodatkowa manewrowość i prędkość uzyskiwana poprzez wyposażenie oddziału w transport, odbywa się kosztem zmniejszenia o połowę ilości dostępnego dla niego uzbrojenia. Transporter antygrawitacyjny sklasyfikowany jako Raider jest podstawowym środkiem przemieszczania się oddziałów Xenos. Stanowi on widoczny dowód na mistrzostwo w opanowaniu technologii napędu antygrawitacyjnego przez rasę Eldarów. Raider jest szybki, wysoce manewrowy i bardzo trudny do namierzenia przez standardowe systemy celownicze. Na jego pokładzie może być przewożonych do dziesięciu Xenos, jego uzbrojenie składa się zaś z pojedynczej przeciwpancernej Dark Lancy, bądź też niewiele słabszego, skuteczniejszego zaś przeciw piechocie, Dezintegratora. Transporter ten nie posiada praktycznie żadnego opancerzenia - wszelkie żywotne elementy maszyny są odsłonięte. Dlatego skoncentrowany ogień z Bolterów jest w stanie strącić Raidera w bardzo szybkim czasie.

Źródła

Tactica Imperialis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki