Fandom

Astronomican

Konklawe Krypteków

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Cryptec by majesticchicken.png
Konklawe Krypteków
znane też jako Galaktyczne Konklawe Technologów są powszechnymi organizacjami Krypteków. Ich celem jest utrzymanie i zgłębianie wiedzy o starożytnych urządzeniach Nekronów, wymiana informacji i badanie tajemnic galaktyki.

Podział

Każde konklawe tak jak Kryptek, specjalizuje się w jednej z dziedzin technoczaroksięstwa. Dzielenie więcej niż jednej dyscypliny oznacza niespójny umysł, a Krypteka niegodnego zaufania. Dlatego nie słyszy się o przypadkach gdy nekroński specjalista zajmował się dwoma dziedzinami na raz. Do tych najbardziej znanych specjalizacji należą:

Poza tym istnieją tysiące innych, mniej rozpowszechnionych.

Jednym z najpotężniejszych i nieistniejących już konklawe był Magistrakh (zwany też Konklawe Technomandrytów). Jego przedstawiciele byli autorami niemal wszystkich maszyn Nekronów, a ich potęga ściągnęła na siebie gniew Triumwiratu, który nie mógł sobie pozwolić na to, by w czasie Wojny w Niebiosach, osobna organizacja decydowała o przydziale broni i wyposażenia.

Stagnacja

Od czasu powstania konklawe nastąpiły głębokie podziały i oddzielenie na poszczególne zajmujące się osobnymi dziedzinami nekrońskiej technologii. W skutek biotransferu Krypteków dotknęła ta sama stagnacja co całe nekrońskie społeczeństwo. Zaś ich naukowe organizacje są utrzymywane bardziej z poczucia tradycji niż faktycznych możliwości.

Źródła

  • Kodeks: Nekroni (5-ed.), str. 32, 49, 84-85

Więcej z Fandomu

Losowa wiki