Fandom

Astronomican

Kharn Zdrajca

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij
LEWY cudzysłów.png
ZABIJAĆ! OKALECZAĆ! PALIĆ! ZABIJAĆ! OKALECZAĆ! PALIĆ!
PRAWY cudzysłów.png
Kharn.jpg

Khârn Zdrajca (ang. Khârn the Betrayer) - najpotężniejszy spośród czempionów i berserkerów Khorna.

Historia

Wielka Krucjata

O Khârnie pierwszy raz usłyszano podczas Wielkiej Krucjaty. Patriarcha Legionu Pożeraczy Światów Angron, nie chciał przyjąć stanowiska dowódcy Legionu. Po kolei dowódcy kompanii przychodzili do niego, a wściekły Patrarcha rzucał się na nich i zabijał gołymi rekami. Kapitanowie ginęli po kolei. W końcu do Angrona przyszedł Khârn. Pobity niemal na śmierć zdołał przekonać patriarchę, a ten w końcu przyjął oferowany mu legion. Następnie Khârn walczył w awangardzie Kompanii Szturmowych Legionu Pożeraczy Światów, dał się poznać jako genialny, ale niezrównoważony wojownik.

Herezja Horusa

Wraz z nastaniem Herezji, bez najmniejszych skrupułów poprowadził swoich wojowników przeciwko ich braciom-lojalistom. Najbardziej znany jest jego wkład w rzeź na Istvaan.

Podczas Oblężenia Pałacu Imperatora, Khârn znalazł się w pierwszej linii szturmu, a jego zmasakrowane ciało padło na stertę wrogich trupów jeszcze przed ostateczną klęską Horusa. Bracia z Pożeraczy Światów zabrali jego bezwładne ciało i przebili się do swoich okrętów. Kiedy dotarli na pokład, odkryli, że dzięki jakiemuś cudowi Mrocznych Mocy, Khârn wciąż żył. Nikt nie wie, czy to Khorne powołał swojego Czempiona z powrotem na ten świat, czy niestrudzony duch Khârna był zwyczajnie zbyt uparty, by opuścić ciało. Od tego dnia cieszy się on nadnaturalną ochroną, jakiej udziela mu jego żądny przelewu krwi patron.

Bitwa na Skalathrax

Khârn zyskał przydomek Zdrajca podczas incydentu na demonicznej planecie Skalathrax. Pożeracze Światów potrzebowali jeszcze tylko jednego zwycięstwa przeciwko wojownikom Fulgrima, by zająć planetę w imię Khorna. Koniecznym było, by rozstrzygnąć bitwę jak najszybciej, nim nadejście długiej, lodowatej nocy uśmierci zarówno zwycięzców, jak i pokonanych. Ale Pożeracze Światów nie byli w stanie posunąć się ani o metr. Niszczycielska broń dźwiękowa pozwalała Dzieciom Imperatora odpierać atak za atakiem. Khârn przeklął opieszałość swoich braci i wyraził swą pogardę, chwytając miotacz ognia i podpalając kilka najbliższych budynków. Zabił tych, którzy próbowali go powstrzymać, i wyruszył w mrok, a wężowy język jego miotacza raz za razem wysuwał się, aż płomienie pochłonęły całe miasto. Khârn kroczył wśród chaosu i zamętu, mordując każdego, kogo napotkał- nieważne, czy był to wróg, czy sojusznik.

41. millenium

Po incydencie na Scalathrax anarchia opanowała cały Legion Pożeraczy Światów, który rozpadł się wtedy bezpowrotnie na setki małych band. Od tego krwawego dnia Khârn jest najżarliwszym z wyznawców Khorna. Żyje tylko po to, by zabijać w imię Pana Czaszek.

Dziecię Posoki

Od samego początku Wielkiej Krucjaty Khârn używa w walce ogromnego topora łańcuchowego. Jego zęby osadzone na potężnym obuchu zostały wyrwane z paszcz mikowych smoków na Luther Mcintyre, natomiast stylisko wykonane jest z adamantium.

Źródła

  • Kodeks Kosmiczni Marines Chaosu 4ed.- str.48

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki