FANDOM

Scanne14.jpg

Symbol oraz opancerzenie Złamanej Pieczęci

Kabała Złamanej Pieczęci - jedna z większych, starszych i potężniejszych Kabał w społeczeństwie Mrocznych Eldarów.

Historia

W 543M41 Kabała Złamanej Pieczęci zaatakowała imperialny świat Chogros, znany głównie z dużej ilości mieszkających tam Ogrynów. Złamana Pieczęć chciała ich wykorzystać do walk na Arenach Commorragh. Najazd na Chogros trwał pięć lat, w tym czasie Mroczni Eldarzy zdążyli pokonać siły Imperium na planecie i wziąść do niewoli setki tysięcy Ogrynów. Dowództwo Gwardii Imperialnej było wściekłe i wysłało na planetę regimenty:Cathański, Elysiański i Katoński z zadaniem wybicia wszystkich Xenos i odbicia Ogrynów z ich niewoli. W dużym skrócie-nie wyszło. Ci gwardziści którzy nie zginęli w bitwie, zostali zabrani do Commorragh i wysłani na Arenę. Ostatecznie skończyło się to tak, że ci gwardziści którzy mieli uwolnić Ogrynów z niewoli, ostatecznie musieli z nimi walczyć na arenie.

Relacje

Kabała Złamanej Pieczęci ma dobre stosunki z wszystkimi Konwentami Haemonculusów i Kultami Wychów. Jest to niebywały wyczyn.

Źródła

Codex Dark Eldar(5th edition)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki