Fandom

Astronomican

Kabała Obdartej Czaszki

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Flayed Skull symbol.jpg

Symbol Obdartej Czaszki

Kabała Obdartej Czaszki - druga najpotężniejsza Kabała w społeczeństwie Mrocznych Eldarów.

Potęga

Kabała Obdartej Czaszki zawdzięcza swoją siłę dwóm rzeczom:bliskimi powiązaniami z Konwentami Haemonculusów i siłami powietrznymi, potężniejszymi nawet od tych z Kabały Czarnego Serca. Żadna inna Kabała nie ma tylu Kruków, Brzytwoskrzydłych (myśliwców) i Voidravenów co Obdarta Czaszka. Jest dużo gorzej jeśli chodzi o pojazdy kosmiczne bo tych Kabała Obdartej Czaszki ma jak na lekarstwo.

Historia

Flayed Skull Kabal.jpg

Zbroja Obdartej Czaszki

Rajd na 87 Regiment Błękitnokrwiści

Pradopodobnie pierwsza bitwa pomiędzy Obdartą Czaszką a siłami Imperium.

Rajd miał miejsce w 967.M38 i był wyjątkowo krwawy, bo z jakiegoś powodu Mroczni Eldarzy nie chcieli żadnego z gwardzistów brać do niewoli.Jedynym gwardzistą który przeżył rajd był dowódca Antoni Mosman, który został zabity po przesłuchaniu przez Inkwizycję.

Podbój Thrandium

Podbój Thrandium to prawdopodobnie jedyna bitwa w całym uniwersum, w trakcie której nie zginął ŻADEN z atakujących żołnierzy.

Bitwa rozpoczęła się, gdy nad planetą pojawił się Korsarz Eskortowiec należący do Obdartej Czaszki. Ze statku wyleciały tysiące różnych myśliwców i bombowców które zniszczyło wszystkie samoloty należące do Planetarnych Sił Obronnych.Dzięki temu,samoloty Mrocznych Eldarów mogły bezkarnie atakować wszystkie obiekty na planecie. W tej bitwie Kabała Obdartych Czaszek używała tylko swoje siły powietrzne, dzięki czemu uniknęły jakichkolwiek strat.Używały również najróżniejszych rodzajów broni:od zwykłych pocisków po Szklaną Plagę i wkrótce, na planecie zostały tylko niedobitki, które Obdarta Czaszka zabrała do Commorragh.

Od tamtego czasu, Thrandium stanowi główny przyczułek Kabały w Świecie Materialnym.

Źródła

  • Codex Dark Eldar(5th edition)
  • Eldar&Dark Eldar Collector Guide

Więcej z Fandomu

Losowa wiki